Bank BNP Paribas gubi pieniądze klientów
Bank BNP Paribas od niemal miesiąca nie jest w stanie znaleźć zagubionych pieniędzy swojego klienta. Warto przeczytać, aby zobaczyć jak w praktyce sprawdza się bank chwalący się bezpieczeństwem i najwyższymi standardami obsługi klienta.
theothermarcin z- #
- #
- #
- #
- #
- 117
- Odpowiedz
Komentarze (117)
najlepsze
króla świeczka, niekompetencja, niesłowność (jeszcze nigdy nie oddzwonili). Aplikacja Paribasu również działa koszmarnie na IOS, nie maja stałych
@majk3l to dlaczego nadal jesteś ich Klientem?
Po fuzji z Raiffeisenem moje konto zostało tu przeniesione i po jakimś miesiącu użytkowania śmiało mogę stwierdzić, że ich system bankowy to największe gówno, jakie widziałem. Brak możliwości wyszukiwania po danym kontrahencie (kolega robił Ci przelew 3 miesiące temu, a teraz Ty chciałbyś mu przelać? No to scrolluj 3 kilometry w dół, klikając co chwilę "Załaduj więcej"), brak możliwości wyszukiwania po kwocie (!), a na
@Psychopathy_Red: Bierz Millenium. Moi znajomi i wiele osób w rodzinie ma tam rachunek i nikt do tej porty nie narzekał. Z BNP Paribas nie jest tak źle jak go opisują, ale faktycznie są kłopoty.
A propo tego wykopu, wątpię by pieniądze bank przehulał. Brakowało prawidłowego kodu
Metoda uwierzytelniania na odcisk palucha i autoryzacja w apce ale nie działa, na fb cudowna porada konsultanta by przeinstalować aplikację, po reinstalce trzeba sparować od nowa urzadzenie mobilne najlepiej logując się przez www, próba logowania przez www i komunikat potwierdź