@saint: na letnich bys nie wyjechal z pod domu w taka zime, jakos ci ludzie sie dostali na autostrade zreszta co tu duO gadac letnich opon prawie w sprzedazy niema w stanach (poza super ultra performance) bo wszyscy wala na calorocznych
jak macie szczęście i aktywny tempomat to wtedy może wyhamuje. (no chyba że nic by się nie ruszało to wtedy radar jest ślepy jak kura) Sami idioci - zasuwać 50km/h w takiej zamieci.
@DesBatory: Nawet jak sie nie rusza, to radar wykrywa ze "cos" jest i trzeba hamowac. Ale mimo to nie uratuje Cie - komputer zaklada hamowanie do oporu i do tego dostosowuje moment hamowania. Na takiej slizgawce zacznie hamowac, ABS zadziala i... i tak przywalisz w to co przed Toba. Zaden cudowny system nie jest w stanie zwiekszyc tarcia miedzy opona a nawierzchnia, a tego tutaj glownie zabraklo..
@DesBatory: I tak i nie. Sa rozne technologie sprzetowo, czesc ignoruje stojace pojazdy, sa ograniczenia, ale to nie kwestia ze "radar nie widzi", tylko po prostu system ingoruje. A to juz spora roznica. Gdyby radar "nie widział", to zaden system awaryjnego hamowania by nie dzialal.. A jakos dzialaja i sobie radza. Mi juz pare napraw przodu auta zaoszczedzil, za co jestem mu mega wdzieczny..
Komentarze (178)
najlepsze
@LUMAS2891: Chyba w Kalifornii albo Teksasie. Na północy USA mają zimy bardziej srogie niż w Europie i jak najbardziej "snow tires" są używane.
Pozdro z usa
@MotoFun: https://www.youtube.com/watch?v=bKtnczk8Mxk&t=122s
AllSeason lepsze od zimówek przy 5C 10C, przy 2C są takie same jak zimówki
Sami idioci - zasuwać 50km/h w takiej zamieci.
Gdyby radar "nie widział", to zaden system awaryjnego hamowania by nie dzialal.. A jakos dzialaja i sobie radza. Mi juz pare napraw przodu auta zaoszczedzil, za co jestem mu mega wdzieczny..