a tak w zasadzie to przyczyna zatrzymania ma jakies znaczenie?
@3mortis: Potencjalnie tak, mówi o tym PoRD. Jednak hamowanie pojazdu w obrębie skrzyżowania, to coś czego należy się spodziewać zawsze i tu nie ma innej możliwości niż wina tego który najechał na tył.
Art. 19. 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany: 2) hamować w sposób niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu [...] 3) utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub zatrzymania
koleś w voyagerze, który 2 razy walnął w ciągu minuty i ten w czerwonym traktorze zachowywali się jak nawaleni albo naćpani, trzeba takich wyłapywać zanim narobią szkód
@sajnguri800: Żadnego nie widziałem wcześniej. Lubię jak ludzie poświęcają swój czas na zlepienie tych kompllikacji bo nie mam czasu na przeglądanie setek filmików.
@sajnguri800 Kogo nazywasz youtube'owym laweciarzem? Jesli tworce Polskich Drog, to nikt nie kaze Ci ogladac. Gosc poswieca swoj czas na edukacje - nie tylko filmiki na YT.
Dlaczego wszyscy tak chętnie postulują ściganie "piratów" drogowych , ograniczenia prędkości etc. a nikt nie mówi o konieczności odstrzału dzikich zwierząt! Dzików jest 2x więcej niż 20 lat temu! Innych zwierząt rownież jest dużo. Wychodzi ci na drogę taka kupa g, podcinasz jej nogi i mięcho wpada do środka zabijając kierowcę i pasażerów!
@kokosik: dziki jak dziki trzeba pierw zrobić porządek z drzewami to jest jeden z głównych powodów śmierci i kalectwa wielu wielu osób rocznie. Istnieje takei miejsca ze np już kilka osób zginęło a drzewo dalej stoi kora obłupana tylko krzyż i znicz przy drodze a ci ludzi mogli by żyć! ( ͡°ʖ̯͡°)
Oglądając filmiki z tej serii nigdy nie rozumiem zachowania części półgłówków, którzy kiedy wymuszane jest na nich pierszeństwo, to zamiast hamować wciskają tylko klakson i ładują się centralnie w sprawcę. Serio, ważniejsze jest "posiadanie racji" i strata czasu i pieniędzy, niż uratowanie samochodu/zdrowia/życia???
Zna ktoś przyczynę takiego zachowania? (Pomijam cwaniaków/złotówy, którzy chcą zarobić na odszkodowaniu).
@jan-marian-waleczny: Oceniasz ryzyko, jak ktoś Ci wymusza z niską prędkością to walisz w sprawce. Nadmirne manewry mogą spowodować utratę kontroli nad samochodem. uderzysz w kogoś, a sprawca ucieknie. Ty zotajesz z problemem.
@a-lexis: Te dwa nagrania wygrywają cały film. Kierdowca Dodge, pewnie #!$%@?, ale traktorzysta to już się wykazał taką kreatywnością, że nie wierzyłem wlasnym oczom, w to co zobaczyłem :-D
@Dusza_Jest_Chaosem: no ja tak samo myślałem ze w jedzie w słup albo te auto na skrzyżowaniu znikł mówie no i co dalej? Patrze pojawia się a za chwile to. Ja przed kompem ooookur^&%a co on zrobił lol co on zrobił, muszę zoabczyc to jeszcze raz patrze i dalej nie rozumiem ¯\_(ツ)_/¯
2:55 jak mnie #!$%@?ą ludzie na takich skrzyżowaniach gdzie widzą, że mają pierwszeństwo skręcając w lewo przed tymi co jada z naprzeciwka i nie włączają kierunkowskazów.
@breskali: Dawno temu była chyba taka wykładnia, że jadąc na takim skrzyżowaniu za główną nie skręcasz. Nie wiem czy było to w przepisach, ale na pewno uczyli tak na kursie np. moją matkę.
Komentarze (109)
najlepsze
@Bromatologia: Może mu pasażer powiedział "o... tu tu tu miałeś skręcić"
@3mortis:
Potencjalnie tak, mówi o tym PoRD.
Jednak hamowanie pojazdu w obrębie skrzyżowania, to coś czego należy się spodziewać zawsze i tu nie ma innej możliwości niż wina tego który najechał na tył.
Art. 19. 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
2) hamować w sposób niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu [...]
3) utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub
zatrzymania
@Kresowiec: Stawiałbym raczej na tradycyjny napój energetyczny traktorzystów...
Zna ktoś przyczynę takiego zachowania? (Pomijam cwaniaków/złotówy, którzy chcą zarobić na odszkodowaniu).