Jak się chce być rozjechanym to jest najlepszy przykład - weszły w tym samym momencie co ciężarówka ruszyła , jak już była na przejściu to nawet nie zwróciła uwagi że ciężarówka ruszyła jak coś rusza auto ciężarówka to wydaje dźwięk a tu nic żadnej reakcji - mase czasu dla tępego ludu jest wałkowane o martwych polach i nadal takie sytuacje .
Oczywiśćie że każdy ma zdrowy rozsądek i powinien mieć ograniczone zaufanie do innych członków ruchu. Ale nie zgadzam się z twierdzeniem że to wina pieszych. Moim zdaniem kierowca ma obowiązek stanąć tak żeby widzieć całe pasy.
Jak zwykle na przejściach bywa w Polsce: selekcja naturalna . Dorosłe osoby a się nawet nie rozgladaja jakby były nieśmiertelne, za dużo filmów o superbohaterach
Jak zawsze winny kierowca ,a nie idący jak święte krowy piesi bo ciężarówka powinna mieć pierdyliard lusterek w każdym możliwym kierunku. Nie mówię ,że byłoby to złe, ale społeczeństwo jest w takim stopniu przekonane o swojej swiętokrowości ,że taki kierowca spędzi całe życie na oglądaniu kazdego. Wystarczy odpowiednio mu się pokazać
@Kresman: BO MAJA PIERWSZENSTWO NA PRZEJSCIU ONEONE1111 tepi ludzie ktorzy domagaja sie bezwzglednego pierwszenstwa dla pieszych podchodzacych do prtzejscia. Wszyscy musza miec oczy dookola glowy. I piesi i kierowcey.
Co trzeba mieć w tym pustym łbie, żeby wchodzić na przejście wprost pod ruszające samochody? Selekcja naturalna tym razem zawiodła. Następnym razem będzie mocna kandydatura do nagrody Darwina ¯\_(ツ)_/¯
jest tam taki zapis ze jesli nie masz wystarczajacej widocznosci aby zrobic manewr
@jacynty: Jest też taki zapis, że nie #!$%@? się na przejście zanim nie upewnisz się, że nic nie jedzie. Uczą tego od przedszkola, powtarzają w podstawówce do usrania. Prawo jazdy nie ma tutaj nic do rzeczy ( ͡°͜ʖ͡°) Żeby wejść prosto pod ruszające pojazdy, to trzeba być amebą do potęgi, pomijając już
@jacynty: No tak.. nic mnie nie chroni więc będę sobie biegał po ulicy, a inni niech uważają.. ciekawa logika. Co z tego, że pieszy ma pierwszeństwo jak nie daje mu to nieśmiertelności. To przede wszystkim pieszy w pierwszej kolejności powinien zadbać o swoje życie.
@maxyym: Tam im się śpieszy, gdzie politycy mają w dupie obwodnicę - mimo że koszty społeczne jej braku [przedwczesne śmierci z powodu zanieczyszczenia powietrza, ranni i zabici na drodze, koszt spalonego paliwa w korkach i stracony czas] są dużo większe niż koszt tej j3banej obwodnicy. Inna inszość, że z samych podatków można nie domknąć [chociaż polemizowałbym], za to partnerstwo publiczno-prywatne leży i kwiczy [a nuż by wałki wypłynęły, lepiej nie ruszać
Ktoś mi wyjaśni dlaczego nie robi się ciężarówek z kabinami autobusowymi, albo "cabunder" (kabina na wysokości osobówki) i silnikiem za kabiną? Przecież w takich wozach problem niezauważania co się dzieje przed ciężarówką by nie istniał, a przy parciu, słusznym, na bezpieczeństwo pieszych takie rozwiązanie aż się prosi o wprowadzenie.
Przy okazji zniknąłby problem ciężarówek wyprzedzających na czołówkę.
@zarathos1978: Z tego co kojarzę, limit długości całego zestawu. Z podobnej przyczyny nie są popularne w Europie ciągniki znane z USA - tę długość masywnej i ładnej maski lepiej przeznaczyć na ładunek.
Komentarze (341)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@Freya663: I tak właśnie zrobił. Te półmózgi weszły ma przejście jak samochody już jechały ¯\_(ツ)_/¯
@jacynty: Jest też taki zapis, że nie #!$%@? się na przejście zanim nie upewnisz się, że nic nie jedzie. Uczą tego od przedszkola, powtarzają w podstawówce do usrania. Prawo jazdy nie ma tutaj nic do rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Żeby wejść prosto pod ruszające pojazdy, to trzeba być amebą do potęgi, pomijając już
No tak.. nic mnie nie chroni więc będę sobie biegał po ulicy, a inni niech uważają.. ciekawa logika. Co z tego, że pieszy ma pierwszeństwo jak nie daje mu to nieśmiertelności. To przede wszystkim pieszy w pierwszej kolejności powinien zadbać o swoje życie.
W punkt, jeszcze dodałbym ten kawałek z "jak kury" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tam im się śpieszy, gdzie politycy mają w dupie obwodnicę - mimo że koszty społeczne jej braku [przedwczesne śmierci z powodu zanieczyszczenia powietrza, ranni i zabici na drodze, koszt spalonego paliwa w korkach i stracony czas] są dużo większe niż koszt tej j3banej obwodnicy.
Inna inszość, że z samych podatków można nie domknąć [chociaż polemizowałbym], za to partnerstwo publiczno-prywatne leży i kwiczy [a nuż by wałki wypłynęły, lepiej nie ruszać
Przy okazji zniknąłby problem ciężarówek wyprzedzających na czołówkę.