Jestem pewien, że rozwiązanie problemu autor filmu znajdzie na elektrodzie w odpowiednim dziale jednakże po uprzednim użyciu funkcji szukaj, bo pewnie było już to samo 101 razy. #bekazelektrody
Kto normalny kupuje ET21? Już ET22 jest dużo lepsze do zastosowań domowych, a ja osobiście mam Siemensa Vectron i to jest niebo a ziemia w porównaniu do jakiejkolwiek ET
Swoją drogą od 60 lat znamy silniki sterowane cyfrowo a wg. Wikipedii w 2019 roku po Polsce ciągle jeździ 30 takich lokomotyw z mechanicznie sterowanym silnikiem.
@LiczbaPi: No tak, ET21 wciąż 30 sztuk jako "oryginały", ale jest cała masa ET21 po "regeneracji" i jeżdżą pod nowym oznaczeniem. Niemniej sterowanie wciąż elektro-pneumatyczne.
To jak z kiblami (EN57), którym dokleja się plastykowy przód, zmienia literkę i jeżdżą kolejne 50 lat.
Nie rozumiem problemu.Wystarczy,że na obrotnicy obrócą lokomotywę i odwrotnie będą przypinać do wagonów.Wtedy jedna kabina działa normalnie,a w drugiej problem z jazdą do przodu zmieni się w problem z jazdą do tyłu.Do tyłu i tak jeździ się rzadziej niż do przodu i problem solved.( ͡°͜ʖ͡°) Na makiecie kolejowej to zawsze działało. Dziękuję za uwagę.
Komentarze (117)
najlepsze
Tak jest serwis lokomotywy oto oni...
@LiczbaPi:
Cooooo? 30? Większość lokomotyw w Polsce ma przecież sterowanie mechaniczne (elektro-pneumatyczne).
Może obejrzałeś przekaz wikipedii z 2119 roku?
No tak, ET21 wciąż 30 sztuk jako "oryginały", ale jest cała masa ET21 po "regeneracji" i jeżdżą pod nowym oznaczeniem. Niemniej sterowanie wciąż elektro-pneumatyczne.
To jak z kiblami (EN57), którym dokleja się plastykowy przód, zmienia literkę i jeżdżą kolejne 50 lat.
Na makiecie kolejowej to zawsze działało.
Dziękuję za uwagę.