Kierowca BMW, który zabił na pasach, jechał tak, jak BMW polecało w reklamach
Komentujący sprawę wypadku zwrócili, że Krystian O. prowadził samochód tak, jak BMW polecało w swoich kontrowersyjnych reklamach z cyklu BMW M Town. Spoty, zachęcające do szybkiej jazdy, w których hasłem przewodnim było "where TOO MUCH is just right", były krytykowane zarówno w Polsce i za granicą.
darpomorza z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 35
Komentarze (35)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@przemo_pl: A co gdy jestem sam? Nie w każdym momencie na drodze niebezpieczeństwo jest takie samo. Poza tym - jest różnica, między grzaniem 200km/h przez drogę szybkiego ruchu w lesie - a ruszeniem na podobnej drodze for fun 0-100km/h w 6sec, np. w nocy. Odpowiedzialny kierowca z wyobraźnią to ciągle 80-90% sukcesu.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora