Kierowca tira jest idiotą, a do tego usiłował dokonać zabójstwa. Wyraźnie widać że przeczekał kilka samochodów, aby poszkodowanego przyhamować. 100 razy się uda raz może się nie udać taka zabawa do końca. Ile by biały nie jechał to tylko policja ma uprawnienia do karania i pouczania, tak samo jak szeryfów lewego pasa itp. Idiota z tira powinien siedzieć.
Ja myślę, że kierowca ciężarówki ma takie samo prawo do #!$%@? jak kierowca osobówki. Dodatkowo ten dzban w osobówce nie hamował. Prędkości aut można sobie wyliczyć.Obojgu się śpieszyło. Żadna nowość.
Może mu się prawa strona z lewą pomyliła.Zobaczył,że ma jechać prawą stroną i zjechał. Czy to aż takie nieprawdopodobne w przypadku człowieka,który nie potrafi ubrać koszulki?
A ta ameba na lewym pasie to nie jechała z prędkością jaka jest dopuszczalna na autostradzie. Szkoda kolesia w ciężarówce. Jak ktoś #!$%@? z dwie paki to trudno ocenić nawet jak go się zauważy w lusterku z jaką prędkością napina.
Kierowca ciezarowki powinien zwolnic zeby miec odstep od samochodu przed nim, wtedy przyspieszyc na prawym, zasygnalizowac zmiane pasa i dopiero po kilku sygnalach ciągle patrzac we wsteczne wbic na lewy pas.
Kierowca osobowki powinien jechac przepisowa predkoscia a jak widzi zakrety ze slaba widocznoscia albo sa dwa pojazdy obok siebie na prawym to juz wczesniej zwolnic zeby wymijac ich z troche większą predkoscia a nie jak rakieta.
To co się tam dzieje to musi zawsze się źle skończyć.
[]
@panzerschokolade: musisz skumać, że manewr wyprzedzania trzeba wykonać sprawnie. Najpewniej wyprzedzałeś ciężarówkę która jechała 139. Legalnie ale #!$%@?.
Gość w osobówce na 99% jechał samochodem słuzbowym (biały focus). Być moze już nie pierwszy raz ktoś mu tak wyjechał i postanowił, że jeżeli zdarzy się to ponownie blisko domu, to po prostu zahaczy o ciężarówkę, aby jej kierowcę "zatrzymac na miejscu" i czegoś nauczyć.
Byłem w normalnym kraju, tam gdzie ograniczenie prędkości na autostradzie to 120 latem i 100 zimą i żadnego zapeirdalania tam nie ma. Wszyscy jadą przepisowo poniżej dozwolonej prędkości na danej drodze. No czasem się zdarzy jakiś "pirat" co przekroczy o 15.
Na prostej i monotonnej autostradzie nie wyobrażam sobie jechać wolniej niż 120 oczywiście z zachowaniem odległości od innych pojazdów itd. Przy niższych prędkościach droga przestaje przyciągać uwagę i można łatwo się rozproszyć.
@kudlaty1992 wystarczy przejechać kilometr autostradą, żeby spotkać idiotów jadących 200 km/h i jak wyprzedzasz z prędkością 140-150 km/h to dojeżdżających do zderzaka, bo ogarnięcie, że przy prędkościach autostradowych bezpieczny odstęp jest nieco większy niż w mieście i powinien wynosić chociaż te 70 m.
Ból karku i brzucha, wizyta na SOR. Po 2 tygodniach znowu, bo dalej boli. Potem zgłoszenie na policji Art. 177KK. Przy zgłoszeniu TU sprawcy oczywiście poinformowanie, że naszym zdaniem sprawca spowodował wypadek umyślnie. Naprawa w ASO, samochód zastępczy tej samej klasy na czas naprawy, odszkodowanie za utratę wartości handlowej. Potem oczywiście adwokat, żeby wyszarpać jak najwięcej z TU - i tak zrobią regres. Orangutan z tira się przez kilka lat nie wypłaci.
@ASLR Sugerujesz żeby kłamać i symulować? Trochę nie fajnie. Druga sprawa, że zdanie pokrzywdzonego na temat tego czy jemu się wydaje że to było umyślne czy nie ma bardzo matkę znaczenie
Ford powinien jechać szybciej, wtedy minąłby ciężarówkę, zanim ta zdecydowała się wyprzedzać. No i powinien jeszcze mniej patrzeć na drogę przed sobą, szczególnie przy tak małych prędkościach. (⌐͡■͜ʖ͡■)
Przecież tutaj nie jest winny kierujący ciężarówką tylko debil z osobówki. Wszyscy obwiniający ciężarówkę oddawać prawko.
@Stefcio81: Przepis bardzo prosty do zapamiętania. Zmieniając pas musisz ustąpić tym, którzy już nim jadą. Art. 22. ust. 4 ustawy Prawo o Ruchu Drogowym wskazuje, że kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony.
@recenzor: Sam początek ustawy. Tu powinni dotrzeć wszyscy którzy zdali szkołę podstawową. Nawet jeżyk jest prosty
TLDR
Art. 3. Obowiązki uczestnika ruchu w zakresie bezpieczeństwa
1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek
Komentarze (387)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Dodatkowo ten dzban w osobówce nie hamował.
Prędkości aut można sobie wyliczyć.Obojgu się śpieszyło.
Żadna nowość.
Czy to aż takie nieprawdopodobne w przypadku człowieka,który nie potrafi ubrać koszulki?
Kierowca ciezarowki powinien zwolnic zeby miec odstep od samochodu przed nim, wtedy przyspieszyc na prawym, zasygnalizowac zmiane pasa i dopiero po kilku sygnalach ciągle patrzac we wsteczne wbic na lewy pas.
Kierowca osobowki powinien jechac przepisowa predkoscia a jak widzi zakrety ze slaba widocznoscia albo sa dwa pojazdy obok siebie na prawym to juz wczesniej zwolnic zeby wymijac ich z troche większą predkoscia a nie jak rakieta.
Wszyscy
@tomaszs: dokładnie, mogli dziś nie wyjeżdżać!
To co się tam dzieje to musi zawsze się źle skończyć.
[]
@panzerschokolade: musisz skumać, że manewr wyprzedzania trzeba wykonać sprawnie. Najpewniej wyprzedzałeś ciężarówkę która jechała 139. Legalnie ale #!$%@?.
Komentarz usunięty przez moderatora
(Jakby się #!$%@? dwa titaniki wyprzedzały, można obiad zjeść zanim skończą).
Nie jestem fanem #!$%@? na polizei, ale mam pokusę.
A opis znaleziska idiotyczny
@ASLR: XDDDD
@Stefcio81: Przepis bardzo prosty do zapamiętania. Zmieniając pas musisz ustąpić tym, którzy już nim jadą.
Art. 22. ust. 4 ustawy Prawo o Ruchu Drogowym wskazuje, że kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony.
TLDR