@polarbit: Proszę się nie śmiać. W GTA po przekręceniu wieży o 180 stopni i naparzaniu z lufy ile tylko można, czołg uzyskiwał tryb turbo i jego prędkość była 2-3 większa niż normalnie.
Czołg się zakopuje a 1:10 kierowce zalewa błoto... Widać jaką przepaść dzieli współczesne czołgi amerykańskie/niemieckie i polskie. A beton nadal widzi sens modernizacji konstrukcji, które lata świetności miały za czasów poprzedniego ustroju (mówie o PRL :) No ale przynajmniej mają nowe radiostacje, i mogą sprawniej wzywać pomoc XDDD
@KimDzongJaroslaw: na podstawie ilości filmików oceniasz, które czołgi się zakopują a które nie? totalny bezsens. Akurat Abrams to duży, bardzo ciężki czołg, dużo cięższy od wszystkich T-??, także w błotach na terenie polski raczej będzie sobie gorzej radził, a na pewno większość mostów nie nadaje się na przeprawę dla niego.
T-14 to czołg rewolucyjny, więc nie jest tak z tym źle na wschodzie.
nie w radiostacje i dokładanie kolejnych warstw pancerza
Komentarze (187)
najlepsze
Proszę się nie śmiać. W GTA po przekręceniu wieży o 180 stopni i naparzaniu z lufy ile tylko można, czołg uzyskiwał tryb turbo i jego prędkość była 2-3 większa niż normalnie.
No ale przynajmniej mają nowe radiostacje, i mogą sprawniej wzywać pomoc XDDD
@KimDzongJaroslaw: xD Przykładów utknięcia każdego czołgu można znaleźć pełno. Ale nie polski #!$%@? bo utknął nie to co hamerykański co?
Akurat Abrams to duży, bardzo ciężki czołg, dużo cięższy od wszystkich T-??, także w błotach na terenie polski raczej będzie sobie gorzej radził, a na pewno większość mostów nie nadaje się na przeprawę dla niego.
T-14 to czołg rewolucyjny, więc nie jest tak z tym źle na wschodzie.