Serwis nie-wsparcia PlayStation – jak w 20 dni zniszczyć szacunek budowany...
Kolejny wyczyn obsługi serwisowej PlayStation czyli historia 6 padów.
s.....i z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 176
Kolejny wyczyn obsługi serwisowej PlayStation czyli historia 6 padów.
s.....i z
Komentarze (176)
najlepsze
A teraz pytanko- rozmowa z Dina była po angielsku czy po polsku ?
No i standardowe pytanie - ładna ta dina ? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Miałem z frajerami do czynienia i za każdym razem się zawodzilem
Guzik prawda
O swoje trzeba walczyc ale wydaje mi się że
Najłatwiejszy sposób na to byłoby wysłanie tego samego pada który przysłał klient tylko z podmieniony środkiem. Skoro i tak robią refuby to mogli to łatwo zrobić. Czas który babeczka poświęciła na pisanie maili by