@Packa: Bi pieszy może być taki łosem, może być pijanym studentem, niedowidzącą staruszką, nie zawsze pięknym, młodym i zdrowym człowiekiem. Więc to na kierowcy powinien spoczywać o wiele większy obowiązek za bezpieczeństwo pieszego na pasach tak jak jest to na zachodzie.
Serwis nie-wsparcia PlayStation – jak w 20 dni zniszczyć szacunek budowany...
Kolejny wyczyn obsługi serwisowej PlayStation czyli historia 6 padów.
z- 176
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Ad 2. też jest to napisane - co ma do tego PS3. Może ktoś od 20 lat jest użytkownikiem danej marki i nie korzystał nigdy z gwarancji? Poza tym TREŚĆ gwarancji także mówi o wymianie na nowy i to jest kluczowe w artykule - gwarancja mówi o możliwości wymiany na nowy
- swój wymieniony,
- dwa od serwisu, który nie kazali odesłać
- jeden od agencji.
I teraz w artykule jest teza: skoro SZEŚĆ razy rzecz jest wymieniana na zregenerowaną a nie na nową i w serwisie słyszy że taka jest procedura to ten zapis gwarancji jest martwy.