Zirytowany konsultant na infolinii? W tych bankach najczęściej
Sprawę z bankiem najszybciej załatwimy przez telefon – wynika z rankingu ARC Rynek i Opinia. Najkrócej na połączenie z konsultantem czeka się na infoliniach PKO BP i Banku Pekao. Ryzyko, że pracownik zirytuje się podczas rozmowy jest największe w Alior Banku, mBanku i BNP Paribas.
woobe z- #
- #
- #
- #
- #
- 6
Komentarze (6)
najlepsze
Damian Jaworski. Ale takich zestawów imie+nazwisko jest ok 30. Poza tym żadna pewność, że to prawdziwe, a nie z generatora wymyślone.
W większości się rozłączają. Oni doskonale wiedzą, że to, co robią, jest nielegalne, niemoralne i niezgodne z komiksami. "Wygrał pan mikser"? "Wygrał pan wczasy"? "Zestaw pościeli leczniczej"? Za każdym razem ten sam syf, który skutkuje wyjazdem gdzieś w Bieszczady, gdzie telefon nie odbiera.
Ja