Podziwiam sentyment polaków do tego gówno wozu - przecież to była trumna na 4 kołach, - a ludzie kupowali to - bo nie mieli innego wyboru. W ogóle cała Polska motoryzacja to gówno, nie warte nawet wspomnienia. Przestarzałe konstrukcje, bez ... tu chciałem coś wymienić, ale poza rdzewiejąca blachą nie reprezentowali kompletnie nic.
Półtora miliona wyprodukowanych egzemplarzy, auto sprzedawane prawie na całym świecie poza Amerykami (nawet w Australii) i to nie licząc w ogóle egzemplarzy z Polski.
Ale jakiś wykopek stwierdzi autorytatywnie, że to gówno. Klasyczne #!$%@? laika.
W ogóle cała Polska motoryzacja to gówno
Tak, zwłaszcza Fiat 125p wygrywający w 1975 roku w Wielkiej Brytanii zestawienie na najlepszy samochód kombi dostępny na rynku brytyjskim.
@kasztan00: Po pierwsze: wrzuciłeś zdjęcie wnętrza prototypu zrobione do prospektów, więc to wyglądało nieco inaczej w normalnie jeżdżącym aucie, zresztą w 1978 roku były już pewne elementy wnętrza z Poloneza, a te tylko szpeciły. Po drugie: jakość tych samochodów stała na najwyższym poziomie dopóki miały one w sobie włoskie części - znana jest historia eksportu Dużego Fiata do Wielkiej Brytanii, który rozpoczął się w 1975 roku - już pierwsze egzemplarze, które
W końcu to auto zmotoryzowało polske, mialem kilka fajne auta lezka sie kreci jak sie wozilo ponczoche jakby pasek jebnal albo kij od szczotki do odpalania ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (273)
najlepsze
@koral: zimą - na pewno.
Komentarz usunięty przez moderatora
W ogóle cała Polska motoryzacja to gówno, nie warte nawet wspomnienia. Przestarzałe konstrukcje, bez ... tu chciałem coś wymienić, ale poza rdzewiejąca blachą nie reprezentowali kompletnie nic.
Półtora miliona wyprodukowanych egzemplarzy, auto sprzedawane prawie na całym świecie poza Amerykami (nawet w Australii) i to nie licząc w ogóle egzemplarzy z Polski.
Ale jakiś wykopek stwierdzi autorytatywnie, że to gówno. Klasyczne #!$%@? laika.
Tak, zwłaszcza Fiat 125p wygrywający w 1975 roku w Wielkiej Brytanii zestawienie na najlepszy samochód kombi dostępny na rynku brytyjskim.
Po drugie: jakość tych samochodów stała na najwyższym poziomie dopóki miały one w sobie włoskie części - znana jest historia eksportu Dużego Fiata do Wielkiej Brytanii, który rozpoczął się w 1975 roku - już pierwsze egzemplarze, które
Komentarz usunięty przez moderatora