Afery na playlistach? Tak promuje się "hity" na Spotify
Przez dziesięciolecia artyści byli niezależni. Teraz próbują się wpasować w gusta globalnej gawiedzi i… algorytmy. Filtr, Topsify i Digster. Okazało się, że to kanały odpowiednio Sony, Warnera i Universala.
TYG0DNIK z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 127
Komentarze (127)
najlepsze
jaaassne i co jeszcze? tak kiedys to bylo a teraz nic nie ma, nic nie bedzie. zawsze byli artysci, tworcy niezalerzni i wszelacy chauturnicy czy sezonowe gwiazdunie sila promowane przez wytwornie, walacy to co w proste ucho wpadnie. cholera nawet naukowo udowodnione jest jakie rytmy wiekszosc preferuje.
Czy to dj albo prowadzący w radiu, czy redakcja jakiejś gazety muzycznej, czy nawet właściciel lokalnego sklepu z płytami.
Każdy miał swoje muzyczne preferencje i pewien zasięg oddziaływania.
Och, nie byli w 100% niezależni, ale każdy działał pod swoim nazwiskiem, i reprezentował swój gust.
W bloku wschodnim, gdzie
Chyba #!$%@? na podlasiu
Inna rzecz: chciałem się z kumplem wymienić muzyką. Utworzyłem playlistę, nazwałem unikalnie, żeby