Na tym filmie widzimy dla powszechnie występujące zjawiska.
Pierwsze to właśnie szatkowana DDR - gmina dostaje pieniądze na DDR i ma za nie zrobić np. 20km drogi. Gdzie się do to zrobić łatwo i małym kosztem, tam się to po prostu robi, a tam gdzie wymagałoby to jakiejś kombinacji (bo np. mamy most), tam się po prostu postawi znak końca przed mostem i początku za mostem. No i wyjdzie że zrobili 19.9km
O kurde, to jednak mozna przejeżdżać rowerem przez pasy dla pieszych? Dziękuję za tą lekcję. P.S. A ta ścieżka pokazuje idealnie, jak bezsensowne jest zabieranie miejsca pieszym. Pojazd osobisty jakim jest rower powinien jezdzic po ulicy i tyle. Tyle. Dla hulajnog też maja byc oddzielne pasy?
@aterazprzejdzie: Głupoty gadasz, filmik pokazuje jak nie projektować dróg rowerowych. Są natomiast świetnie zrobione drogi rowerowe np. w Warszawie czy Łodzi gdzie jeżdżą również elektryczne hulajnogi i nikomu to nie przeszkadza.
W Wawie jest pełno ścieżek i jeszcze nie spotkałem się żeby po drugiej stronie jezdni były jakieś oznaczenia że obok jest ścieżka. Generalnie większość nakręconego "problemu" kwalifikuje się bardziej jako problem nagrywającego lewitujący w stronę stanu umysłu.
Widać, że nie powinni budować tej ścieżki rowerowej... Na tyle mieli kasy (gmina ok 2000 mieszkańców buduje 10 km odcinek) i tak zrobili, by ludzie nie musieli jeździć w strachu ruchliwą krajówką lub chodnikiem tratując pieszych (bo pewnie to drugie miało miejsce). Nie jest idealnie, ale jest moim zdaniem lepiej niż jakby miało jej nie być.
@vries: I teraz jedzie normalny uczestnik ruchu - rowerzysta, który nie boi się jeździć po ulicy i dostaje szału jak jest zobowiązany na takie coś pełne zagrożeń wjechać, które na dodatek go spowalnia.
Widać, że nie powinni budować tej ścieżki rowerowej...
@vries: dokładnie, policja powinna najpierw nauczyć kierowców jak jeździć i każdemu co wyprzedza na podwójnej ciągłej i nie trzyma 1,5m odstępu #!$%@?ć taki mandat żeby sie nie pozbierał
Komentarze (200)
najlepsze
Pierwsze to właśnie szatkowana DDR - gmina dostaje pieniądze na DDR i ma za nie zrobić np. 20km drogi.
Gdzie się do to zrobić łatwo i małym kosztem, tam się to po prostu robi, a tam gdzie wymagałoby to jakiejś kombinacji (bo np. mamy most), tam się po prostu postawi znak końca przed mostem i początku za mostem.
No i wyjdzie że zrobili 19.9km
@hellfirehe: I cyk, mandat.
@hellfirehe: przez ten pas zieleni i rów odprowadzający deszczówkę? Niby na góralu to może jeszcze ale zrób coś takiego na kolarce.
P.S. A ta ścieżka pokazuje idealnie, jak bezsensowne jest zabieranie miejsca pieszym. Pojazd osobisty jakim jest rower powinien jezdzic po ulicy i tyle. Tyle. Dla hulajnog też maja byc oddzielne pasy?
Na tyle mieli kasy (gmina ok 2000 mieszkańców buduje 10 km odcinek) i tak zrobili, by ludzie nie musieli jeździć w strachu ruchliwą krajówką lub chodnikiem tratując pieszych (bo pewnie to drugie miało miejsce). Nie jest idealnie, ale jest moim zdaniem lepiej niż jakby miało jej nie być.
@vries: dokładnie, policja powinna najpierw nauczyć kierowców jak jeździć i każdemu co wyprzedza na podwójnej ciągłej i nie trzyma 1,5m odstępu #!$%@?ć taki mandat żeby sie nie pozbierał