Apple cenzuruje informacje o możliwości naprawy swoich produktów
Nie łamiące żadnego punktu regulaminu osoby są banowane za szerzenie "prawdy niepożądanej". Firma Jessy Jones pomaga tysiącom użytkowników rocznie w odzyskiwaniu danych z zalanych iPhonów. Serwis Apple powtarza jak mantrę, że jeżeli telefonu nie da się włączyć to nadaje się tylko do wyrzucenia.
Tesofni z- #
- #
- #
- #
- 82
Komentarze (82)
najlepsze
I nie mówię, że Android czy Windows są lepsze - mają swoje problemy (śledzenie, reklamy,
Co w nim takiego genialnego? Że większość aplikacji ma całkowitą niekonsystencję focusa - raz domyślne jest Anuluj, raz OK; część przycisków można przejść TABem, część nie; selectboxy nierozwijalne żadnym przyciskiem itd. Do tego prawie każda aplikacja ma inne klawisze skrótów (może oprócz copy/paste) do bardzo podobnych zadań.
To wszystko powoduje, że obsługa (sterowanie) komputera za pomocą klawiatury jest w zasadzie niewykonalna. Klawiatura pełni rolę całkowicie drugoplanową. Sto klawiszy, sześć modyfikujących
Apple ma dobre produkty, świetnie skrojone pod klienta ale...
- są przeraźliwie drogie względem konkurencji
- klienta rżnie się na kasę na każdym produkcie i pod produkcie (choćby ceny kabli są porażające)
- technologiczne postarzanie produktów jest tam podniesione niemal do rangi sztuki
I choćby dlatego raczej nigdy nie kupię ich produktów.
Masz zrodlo tych informacji? Chetnie poczytam