@kierownik_internetu: @bodziodestruktor: ja nie mam nic do homofobów, nie lubisz tej grupy społecznej, spoko, tylko nie mów przy tym, że jestes tolerancyjny. Ten typ jest po prostu kretynem i tyle, para lesbijek? Spoko, para gejów? Fu. No #!$%@? takich ludzi nie da sie traktować poważnie.
@hotpizza: Co oni na to, jak oni własnej kuwety nie ogarniają. Ostatnio sieć im padła w południowej Polsce to rżnęli głupa że to coś z moim telefonem na pewno xD
@play_polska Zweryfikujcie swój dział PR. Ktoś odwalił robotę po łebkach i nie przykłada się do swojej pracy. Nie sprawdzili z czego słynie ten youtuber, oraz jaki dokładnie content tworzy. Zapewne spojrzeli jedynie na liczbę subskrypcji i na tej podstawie stwierdzili że go wezmą na ikonę marki. Tymczasem jego subskrybenci to dzieci 6-12 lat bez rozwiniętej osobowości i krytycyzmu. No chyba że o taki target wam chodzi to OK. Normalni ludzie wiedzą,
@Small_Town_Boy: W Polsce największa kasa na youtube jest u sponsorów nie w widzach. Więc nawet jak mu dojdzie publiki to dużo więcej straci na wizerunku. Więc taka akcja go bardzo zaboli.
@Small_Town_Boy: Jak zwykle musiał się trafić ktoś, kto pochwalił się, że nie wie o kogo chodzi xD Nawet nie zadałeś sobie trudu, żeby pomyśleć, że nie chodzi o krzyczenie "ooo patrzcie co patus znowu zrobił" tylko o zwrócenie uwagi, że duża korporacja go promuje, tutaj jak najbardziej prawidłowym działaniem jest reakcja.
A to jak Polsat robi taniec z gwiazdami i jako jednego bierze "króla polskiego youtuba" gimpera, który też jest niezła Patola i afery sieje. Dla mnie i to u pleja i Polsatu to kretynizm, tylko chyba Polsat wybral gorszego typka.
@ArkadiuszF: Z tym, że gimper przeprosił za to co było i od ponad dwóch lat robi content nieagresywny, bez afer, bez obrażania, jednym słowem zmienił się, a karolek niczego się nie nauczył.
Komentarze (420)
najlepsze
Nie dziękuj. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie mam nic do gejów ale XD
Gargamel go dobrze wyjaśnił, tfu na niego
Warto przypomnieć te złote myśli Karolka XD
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie sprawdzili z czego słynie ten youtuber, oraz jaki dokładnie content tworzy. Zapewne spojrzeli jedynie na liczbę subskrypcji i na tej podstawie stwierdzili że go wezmą na ikonę marki. Tymczasem jego subskrybenci to dzieci 6-12 lat bez rozwiniętej osobowości i krytycyzmu. No chyba że o taki target wam chodzi to OK. Normalni ludzie wiedzą,
Skąd normalni ludzie mieliby wiedzieć kim jest jakiś patostreamer/youtuber popularny wśród dzieciaków?