"A MA PAN WALIZKĘ?" - PYTA LOT PRZEZ MESSENGER W POŁOWIE REJSU...
LOT w pigułce. Lądujesz i widzisz, że w trakcie lotu pytają Cię przez Messenger czy nadałeś bagaż. Lot jest opóźniony - dają kartę na kolejny. Chowają ulotki z prawami pasażera - unikają odszkodowań. Kiedy wylatujesz zmienionym lotem, obsługa oznajmia Ci przez Messenger, że nie da się zmienić lotu.
mateusznesterok z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 194
Komentarze (194)
najlepsze
Mi wielka linia ze Star Alliance nadała walizkę na inny lot i walizka się zgubiła. Nie odzyskałem walizki, nie wypłacili odszkodowania, na maile milczeli przez 3 miesiące. Teraz próbuje za pośrednictwem firmy trzeciej odzyskać jakąś kasę
Dużo latam LOTem, mają sporo opóźnień ale na obsługę bagażu nie mogę narzekać, były opóźnienia ale max
"znalazłem się przy gate."
"przed boardingiem na opóźniony 1 godzinę i 20 minut rejs, obok gate pojawił się"
rak
nie da się czytać
zakop
Komentarz usunięty przez moderatora
Inna sprawa, że ten cały wpis dot. LOTu to jeden wielki lament, który bardziej przystoi 6-latkowi, któremu
Tak że jak by absurdalnie nie brzmiało to pytanie " A ma pan walizkę ? " to niestety smutna prawda jest taka że my tego w systemie nie widzimy.
Co do linii pozwalających śledzić bagaż przez aplikację - nie wiem jak inne linie ale w Lufthansie to często z danymi które się
Komentarz usunięty przez moderatora
1. Odszkodowanie za opóźniony lot przysługuje po 3h.
2. Opóźnienia się zdarzają we wszystkich liniach i trzeba być nieco wyrozumiałym. W lotnictwie jest wiele nie przewidywalnych sytuacji. Warto byłoby się dowiedzieć czym było ono spowodowane.
2. Na jakimś facebook to sobie można pogadać o pogodzie lub co najwyżej pizze zamówić, a nie załatwiać ważne sprawy.
Żeby nie było, że tylko #!$%@?ę bo sam nie byłem w podobnej sytuacji.
Komentarz usunięty przez moderatora
@DawajDawaj: Messenger jest oficjalnym kanałem komunikacji obsługiwanym przez LOT.
@DawajDawaj: A na infolinii siedzi prezes lub jego sekretarka ( ͡° ͜ʖ ͡°). Też zewnętrzne firmy.