"A MA PAN WALIZKĘ?" - PYTA LOT PRZEZ MESSENGER W POŁOWIE REJSU...
LOT w pigułce. Lądujesz i widzisz, że w trakcie lotu pytają Cię przez Messenger czy nadałeś bagaż. Lot jest opóźniony - dają kartę na kolejny. Chowają ulotki z prawami pasażera - unikają odszkodowań. Kiedy wylatujesz zmienionym lotem, obsługa oznajmia Ci przez Messenger, że nie da się zmienić lotu.
mateusznesterok z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 194
Komentarze (194)
najlepsze
Inna sprawa, że ten cały wpis dot. LOTu to jeden wielki lament, który bardziej przystoi 6-latkowi, któremu
Tak że jak by absurdalnie nie brzmiało to pytanie " A ma pan walizkę ? " to niestety smutna prawda jest taka że my tego w systemie nie widzimy.
Co do linii pozwalających śledzić bagaż przez aplikację - nie wiem jak inne linie ale w Lufthansie to często z danymi które się
Komentarz usunięty przez moderatora
1. Odszkodowanie za opóźniony lot przysługuje po 3h.
2. Opóźnienia się zdarzają we wszystkich liniach i trzeba być nieco wyrozumiałym. W lotnictwie jest wiele nie przewidywalnych sytuacji. Warto byłoby się dowiedzieć czym było ono spowodowane.
2. Na jakimś facebook to sobie można pogadać o pogodzie lub co najwyżej pizze zamówić, a nie załatwiać ważne sprawy.
Żeby nie było, że tylko #!$%@?ę bo sam nie byłem w podobnej sytuacji.