Jeżeli testy przebić były przeprowadzane na takim ciśnieniu jak na obrazku to taki test jest nic nie warty. Przecież to powinny być około 2.5 atmosfery, a nie tyle że dętka ma w miarę okrągły kształt.
Niestety by móc tak napompować dętka musi być trzymana przez oponę, bo w powietrzu się zwyczajnie rozciągnie jednocześnie utrzymując stałe ciśnienie, tak długo aż się rozerwie w końcu.
@Ortaldo_returned: Widać tutaj wykopowego eksperta. Czytałeś artykuł zanim wyciągnąłeś wnioski, że ciśnienie jest za niskie? Bo ja czytałem rano, ale przysiągł bym, że napisane tam było, że te dętki są mniej rozciągliwe od tradycyjnych - a to mogło by Ci już coś podpowiedzieć ;-)
@Rebeliant: I od tego z jaką częstotliwością wsiadasz na rower. Bo jeśli przez kilkanaście lat zdarzylo Ci sie to tylko raz, to okazuje się, że za każdym razem gdy wsiadałeś na rower przebijałeś dętkę.
@noway: warto, bo najprawdopodobniej prędzej wywalisz rower niż wymienisz dętkę. Ponad to nie spotka cię już ta przyjemna sytuacja wymiany dętki w momencie gdy postanowiłeś pojechać na randkę na rowerze i w białej koszuli.
Komentarze (44)
najlepsze
Ile takie cudo kosztuje, bo nigdzie nie mogę znaleźć?
można zainwestować kasę w lepszą oponę np. Schwalbe Marathon lub inną wzmacnianą i dętka jest już bardziej bezpieczna
Niestety by móc tak napompować dętka musi być trzymana przez oponę, bo w powietrzu się zwyczajnie rozciągnie jednocześnie utrzymując stałe ciśnienie, tak długo aż się rozerwie w końcu.
Krótko mówiąc testy na dętce nie w oponie są
Komentarz usunięty przez moderatora