Spotify w Polsce: 2 mln z reklam, 25 mln zł z subskrypcji. Konkurencja YouTube?
W ub.r. muzyczna platforma streamingowa Spotify zanotowała w Polsce 2,1 mln zł wpływów reklamowych, natomiast w 2016 roku ze sprzedaży reklam i subskrypcji miała 27,09 mln zł przychodów. Zysk netto spółki w ub.r. wyniósł 93,1 tys. zł, wobec 48,4 tys. zł rok wcześniej.
PanChomik z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 218
Komentarze (218)
najlepsze
- Podczas domówki odpalam apkę Spot. na PC, siadam wygodnie na kanapie na drugim końcu pokoju i steruję odpalaną muzą za pomocą telefonu.
- Słucham offline
- Algorytm cotygodniowych polecanych utworów działa wybornie.
Poza tym jaki jest sens tracić dane komórkowe na wideo do muzyki na YT, którego i tak nie oglądacie?
Komentarz usunięty przez moderatora
A swoją drogą to... ( ͡°