@SonJin: Właśnie dojechałem do domu i się dowiedziałem, że jest awaria. W ciągu ostatnich godzin płaciłem w czterech miejscach i nigdzie nie było problemu. Konto w ING. Tak że dziwna ta awaria ( ͡°͜ʖ͡°)
@kprzeb: ing ma własne zaplecze technologiczne, od serwerów i programistów. ING Tech. Więc raczej nie asseco. Poznałem kilku kierowników z ich działów, bigos to tam chyba idzie w hektolitrach xD
No ale to przecież to taki zajebisty komfort trzymać całą kasę w banku i tylko cyk kartą... nie trzeba umieć liczyć nawet. Gotówka przecież tylko dla przestępców.. i te grosiki, złotóweczki kto ma do tego głowę żeby liczyć ( ͡°͜ʖ͡°)
@Zbyszek_Kudriawcew: No ja to bym się wkurzył w takiej sytuacji strasznie.. i chyba bym ostentacyjnie rzucił portfelem o ziemię tak jak to w telezakupach rzucają "zwykłym mopem" ( ͡°͜ʖ͡°)
@stormkiss: to zrób kryptoreklamę który poważny bank (bez cudów i wynalazków) jest godny zaufania, nie ma awarii i nie każe sobie za konto płacić 10zł, przy dochodach z uczciwej pracy
@fuckyt: Deutsche Bank, Getin, Eurobank, Toyota, Meritum, FM, Noble, Idea..... - w ING ogólnie stary interfejs był prawie niezniszczalny, wprowadzili nowy i z reguły raz w miesiącu jest taka akcja... / - tym by się KNF zajęło bo co chwile słychać podwójne ksiegowania, awarie, nocne weekendowe naprawy....
@kprzeb: ja walczę z nimi o 800zl od 3 miesięcy, które cudem zniknęło z mojej karty. Brak historii, na śladach u nich sie zgłasza. Sęk w tym ze jak sie podsumuje pojedyncze transakcje to suma różni się od salda - po #!$%@? taki system co dodawać nie umie...
Cały ten ich nowy system to jedna wielka porażka. Jedyne informacje jakie dostaję z tego banku to awarie, a kilka lat temu wszystko funkcjonowało idealnie.
Podobnie jest z aplikacją. Nie działa co chwilę. Po prostu ekran ładowania i sobie czekaj. A i się nie doczekasz, bo jak raz się zatnie to trzeba odświeżyć sesję i wstrzymać się minutę, bo nie wejdzie. O ostatniej awarii nie wiedziałem i siedziałem jak debil na stacji
@oiio: Teraz appka rzeczywiście nie działa ale generalnie to działa mi zawsze chyba, że robią konserwację o czym zawsze informują z wyprzedzeniem. Kilka banków przerobiłem i obsługa w ING jest dla mnie najbardziej wygodna. I w aplikacji mobilnej i w przeglądarce.
Tak na marginesie, rok temu wprowadzili opłaty za korzystanie z innych bankomatów niż ING częściej niż raz w miesiącu, ale powiadomili o tym w sposób elektroniczny a nie listownie i według UOIK mają obowiązek zwrócić te opłaty, bo sposób powiadomienia był niezgodny z obowiązującym prawem. Macie wiadomość na ten temat w Moim ING w wiadomościach Trzeba w tym miesiącu pójść do banku i podpisać jakiś aneks, to zwrócą te pieniądze. W moim
Bank ING pada wyjątkowo często: przynajmniej raz w miesiącu musi być jakaś "konserwacja", a ilość awarii jest sporo większa od np. PKO BP. Podczas płatności kiedyś nawet doświadczyłem "500 - internal server error". Zaczęło się dziać tak tragicznie od momentu gdy wprowadzili "Moje ING", czyli nowy panel, nową aplikację. Tyle, że to było chyba z 2 lata temu, więc powoli by mogli dość do ładu.
@bartoszp: Konserwacja to „padanie”. Co do awarii to chyba nie są aż tak częste... nawet nie bardzo pamiętam, kiedy była ostatnia. Może spałem ( ͡º͜ʖ͡º)
@bartoszp: No padania nie odnotowuję tak często. Ale konserwacje weekendowe jak pisze @Szczebaks, to pomału standard ( ͡°͜ʖ͡°) Ile razy siedzę w weekend w nocy na allegro, o! to sobie kupię. Loguję się na konto... Prace trwają ( ͡°ʖ̯͡°) Ale kartą poszło zawsze.
Heeeeee to ja miałem fajną sytuację podczas awarii w całej Europie :D mam konto w milenium i akurat kupowałem pierścionek zaręczynowy, przy próbie zapłaty kartą, ciągle odrzucało transakcje. Poszedłem do euro net bo był obok, mielił mielił i w ostateczności nie wypłacił gotówki. Więc poirytowany poszedłem do milenium do bankomatu który wydał mi bez problemu. Kolejnego dnia, otrzymałem przelew na moje konto w wysokości kwoty pierścionka :D no cóż, pieniążki spokojnie czekały
@T00ny: Ja miałem w dawnych czasach sytuację w drugą stronę. Wyjąłem pieniądze z bankomatu, a na koncie dalej były. Normalnie korzystałem z konta przez kilka dni, a w końcu widzę, że mam "bezumowny debet w koncie". Transakcja z bankomatu została zaksięgowana po kilku dniach. Oczywiście wpłaciłem brakującą kwotę, żeby nie być na minusie. Po kilku dniach pismo (grzeczne), że mam "bezumowny debet w koncie" i że proszą o wpłatę tej kwoty
@drlect3r: nawet jak masz piniondze przy sobie, a elektryczność #!$%@? pójdzie, to w markecie nic nie kupisz. O ile w jakimkolwiek sklepie w ogóle zechcą sprzedać.
Żeby było jasno, nikt w tym #!$%@? kraju niczego ci bez paragonu nie sprzeda.
@malomaligno: No i słusznie, też mam konta w kilku bankach i to nie tylko z tego względu. A tak w ogóle to ING jest całkiem spoko jeśli chodzi o obsługę klienta, serwis internetowy i mobilny też jest niezły, a awaria może zdarzyć się każdemu.
Komentarze (284)
najlepsze
Witaj we friendzone
Podobnie jest z aplikacją. Nie działa co chwilę. Po prostu ekran ładowania i sobie czekaj. A i się nie doczekasz, bo jak raz się zatnie to trzeba odświeżyć sesję i wstrzymać się minutę, bo nie wejdzie. O ostatniej awarii nie wiedziałem i siedziałem jak debil na stacji
Komentarz usunięty przez moderatora
Żeby było jasno, nikt w tym #!$%@? kraju niczego ci bez paragonu nie sprzeda.
Komentarz usunięty przez moderatora