Fallout 76 - definicja nijakości - Arhn.eu
Nie będziemy owijać w bawełnę. Bethesda nie popisała się z Falloutem 76, nawet jak na swoje dotychczasowe... niskie standardy jakości
I.....m z- #
- #
- #
- #
- #
- 170
- Odpowiedz
Nie będziemy owijać w bawełnę. Bethesda nie popisała się z Falloutem 76, nawet jak na swoje dotychczasowe... niskie standardy jakości
I.....m z
Komentarze (170)
najlepsze
@3zMK2: Chyba k---a sobie żartujesz, ziomek.
New Vegas - 3 główne frakcje, kilka frakcji pobocznych. Dołączyć możesz do KAŻDEJ, k---a, KAŻDEJ z nich. Każdą możesz zdradzić, praktycznie w dowolnym momencie. Każdą możesz wspierać. Nie ma frakcji dobrej i złej - wszystkie są w jakiś sposób złe, wszystkie mają wady i zalety, wszystkie mają bogate
Otóż kasztany, chodzi nam o to, że Fallout został zakupiony od bankrutującego studia przez bezczelnych kłamców w białych kołnierzykach, którzy tę markę gwałcą. I którzy swoim działaniem tylko szkodzą rynkowi gier. Kiedyś nie było mowy o DLC, a Bethesda - tak to samo studio - wprowadziło DLC ze zbroją dla konia. Obecnie wypuszcza się gry, które zmuszają ludzi do grindu, bo jest na to przyzwolenie od was - np. GTA Online to świetny pomysł, który został zabity przez chciwość twórców i jeszcze większą głupotę ich klientów. Cytując klasyka "was się powinno ru&%#ć i na was zarabiać".
Przypominam też, że Bethesda chciała wprowadzić płatne mody na Steamie. Nie wyszło im więc zrobili Creation Club i dalej sprzedają swoje debilne mody... Dodając je jako zablokowane w aktualizacjach do Skyrima przez co twórcy bezpłatnych modów muszą cały czas aktualizować skrypty co utrudnia im pracę nawet nową zawartością.
Fo76
To, że są ludzie którzy zapłacili za to 60$ i bronią tego tytułu jest dla mnie ostateczną granicą głupoty.
Komentarz usunięty przez moderatora
technologia wykorzystywana przez twórców gier pozwala na wgranie świadomości użytkownika do świata gry
gry bethesdy dalej jadą na silniku obliviona
fanboje bethesdy dalej są zachwyceni
Klimatem Metro bije na głowę zhamerykanizowanego fallouta.
Minusy tutaj ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
@mojemacki: Przede wszystkim trzeba się pogodzić z tym, że to były inne czasy, a idealizowanie tych gier wynika z nostalgii. Na rozdziałce 640x480 w 1998 wyglądały świetnie, grało się świetnie, fabuła wciągała bo była niepowtarzalnie rozbudowana jak na tamte lata, gadające głowy były czymś świeżym itp. itd.
@PanDzikus
@s7aman: hahaha.... radykalizm? większość osób tak uważa... a ludzie mają coraz bardziej dość g---o produkcji i powtarzających sie gier z inna oprawą... ¯\_(ツ)_/¯