Ekspert: Zaczynamy ograniczać korzystanie z mediów społecznościowych
Ludzie powoli odchodzą od mody na bycie aktywnym w mediach społecznościowych; zaczyna się moda wręcz przeciwna: na niekorzystanie z tych serwisów - zauważa socjolożka dr Helena Chmielewska-Szlajfer z Akademii Leona Koźmińskiego.
rybak_fischermann z- #
- #
- #
- #
- #
- 170
Komentarze (170)
najlepsze
( ಠ_ಠ)
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Mam Vero. Polecam Innym,
Żaden kretyński sztuczny algorytm nie będzie mnie oceniał.
Facebook działa jak bańka - każdy ma własną. Gdy interesujesz się sztuką, informatyką, programowaniem, zakładanien startupu itp, wtedy znajdziesz na FB mnóstwo grup tematycznych i super ludzi do dyskusji. jeśli jesteś amebą, to wtedy rzeczywiście, widzisz tylko te śmieszne koty, karyny 500 plus i gołe dupy.
Ot ciekawostka..
Podstawowe zalozenie myslacego.
Jak jeden wymyslil, znajdzie sie drugi ktory to skuma..
@PosiadaczKonta Słyszałeś kiedyś o czymś takim jak procedura weryfikacji hipotezy naukowej?
Jeżeli dla kogoś FB to tylko dupy, śmieszne koty i patologia, to jest albo piwniczakiem z pryszczami albo mega ignorantem i prostakiem.
Poniżej kilka przykładów z mojej "ściany". Ja nie mam karyn i brajanków:
Ehhh gdy miałem 16 lat to posiadałem podobne radykalne poglądy. Na szczęście szybki mi przeszło.
Podpowiedź: dlaczego ja mam być patriotą gospodarczym i robić zakupy w polskich sklepach a ich właściciele już nie? Jeżeli ja jako patriotyczny konsument wybieram polski droższy sklep, wtedy właściciel powinien również obniżyć cenę, aby Polak zapłacił mniej niż niemieckim Lidlu. Dlaczego z resztą on jeździ do Makro? Jezei mnie stać na zakupy w polskim sklepie,