zobaczcie sobie co się wydostaje z wydechu podczas wymuszonego postojowego wypalania które i tak w wielu samochodach nie wypala do końca tego filtra, jedyna alternatywa to mokre filtry z adblue Mylisz pojęcia. Adblue nie służy do eliminacji sadzy tylko nox A dpf
Ciekawe tylko w jaki sposób dodanie odpowiedzialności karnej ma cokolwiek zmienić w sprawie, oprócz tego żeby jeszcze dodatkowo udupić nowego właściciela pojazdu który nieświadomie kupił samochód ze zmienionym licznikiem. Obecnie kupując samochód z kręconym licznikiem, możesz spróbować z cokolwiek odzyskać na drodze cywilnej (nawet było kilka udanych przypadków), w najgorszym przypadku właściciel jest stratny o mniejszą wartość pojazdu. Jednak po wprowadzeniu odpowiedzialności karalności, to teraz jeszcze właściciel pojazdu ma udowodnić że nie
Ciekawe tylko w jaki sposób dodanie odpowiedzialności karnej ma cokolwiek zmienić w sprawie, oprócz tego żeby jeszcze dodatkowo udupić nowego właściciela pojazdu który nieświadomie kupił samochód ze zmienionym licznikiem.
@krissrusz: dokładnie, jeśli Janusz miałby ryzyko udupienia po wykryciu że auto jest "kombinowane" (teraz się tłumaczy że takie do niego trafiło i nie miał pojęcia co sprzedaje), zastanawiałby się dwa razy czy warto ryzykować...
Z resztą kręcenie liczników jest na własne życzenie klientów, nikt ni chcę kupić Skody z realnym przebiegiem 273 253 km (bo przecież samochody po 200-250 000 km zaczynają się psuć), więc liczy na okazje z licznikiem 157k...
Komentarze (22)
najlepsze
Raczej dopiero(✌ ゚ ∀ ゚)☞
zobaczcie sobie c, jedyna alternatywa to mokre filtry z adblue
zobaczcie sobie co się wydostaje z wydechu podczas wymuszonego postojowego wypalania które i tak w wielu samochodach nie wypala do końca tego filtra, jedyna alternatywa to mokre filtry z adblue
Mylisz pojęcia. Adblue nie służy do eliminacji sadzy tylko nox A dpf
Obecnie kupując samochód z kręconym licznikiem, możesz spróbować z cokolwiek odzyskać na drodze cywilnej (nawet było kilka udanych przypadków), w najgorszym przypadku właściciel jest stratny o mniejszą wartość pojazdu. Jednak po wprowadzeniu odpowiedzialności karalności, to teraz jeszcze właściciel pojazdu ma udowodnić że nie
Z resztą kręcenie liczników jest na własne życzenie klientów, nikt ni chcę kupić Skody z realnym przebiegiem 273 253 km (bo przecież samochody po 200-250 000 km zaczynają się psuć), więc liczy na okazje z licznikiem 157k...