Niezadowolony klient ostro dał popalić firmie kurierskiej

Każdemu kto zamawia przesyłki kurierem czy pocztą kiedyś zdarzył się problem. A to zaginęła paczka, a to kurierowi się nie chciało jej zostawić i zostawiał tylko awizo, albo trzeba jej było szukać po placówkach w promieniu kilku kilometrów od domu. Pewien warszawiak miał już dość nieporadności...
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 190
Komentarze (190)
najlepsze
To chyba gorzej dla nich?
Te firmy zatrudniają podwykonawców, a ci coraz częściej byle kogo. Na mojej czarnej liscie są dpd, gls, dhl.
https://ipn.gov.pl/pl/aktualnosci/55879,Rzez-Woli.html
Z innego tekstu
Tak, zdjęcia są źle podpisane na joemonster
Największa porażka w UPS to brak najmniejszej szansy na kontakt z kurierem. Przesyłkę doręcza w ciągu dnia, nie ma obowiązku kontaktu z adresatem. Nie możesz wyjść do sklepu bo akurat może przyjechać kurier.
Awizuje przesyłki bez awiza... Unikam UPS jak ognia. Na infolinię dodzwonić się nie można.
Osobiście lubię praktyki DPD w mailu wysyłają info z numerem kuriera. Jeszcze nigdy nie miałem z
(✌ ゚ ∀ ゚)☞
@YOU_WIN: Następnym razem będziesz dostawać same awiza a paczkę odbierzesz sobie z sortowni ( ͡° ͜ʖ ͡°)