Mazda wraca do silnika Wankla. Jednostki trafią do aut o napędzie elektrycznym
Japońska marka od kilku lat idzie pod prąd popularnym trendom w motoryzacji. Podobnie będzie tym razem. Mazda ponownie wykorzysta silnik Wankla. Tym razem jednak nie będzie on napędem sportowego modelu jak w przypadku RX-8, a generatorem, który...
d.....s z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 106
- Odpowiedz
Komentarze (106)
najlepsze
Co innego silnik jako naped, a co innego jako pradnica.
@Dieqx: zna go tylko jeden?
W filmie praca w zwolnionym tempie ( właściwy fragment od ~ 4min:24s )
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie naprawy są główną przyczyną tylko olewajski stosunek producenta do zabezpieczeń antykorozyjnych i to się ciągnie od lat, dodatkowo karygodnie cienka warstwa i tak słabego lakieru w japończykach. Nie wszystko da się pod naprawy podciągnąć.
Samochody, które widziałem były kupione w krajowym salonie. Rdza pojawiać zaczęła się w różnych miejscach, jeśli pojawiałaby się w jednym można by argumentować naprawami, ale sytuacja w której koroduje podwozie, profile, kielichy, nawet wykwity na
Japończyki niestety wymagają musowo konserwacji, dobrej konserwacji i szczególnego dbania o powłokę lakierniczą, która jest tragiczna i skrajnie cienka. I to jak najwcześniej od zakupu, a nie po kilku latach gdy coś zaczyna wyłazić bo wówczas już jest za późno, a tak niestety wiele osób robi. Stosowanie też dobrych wosków na lakier. Często ludzie robią konserwację tanio i byle jak i przykrywają problem, a za 500zł tego zrobić się nie