Bosacka ostro o Lewandowskim: "Reklamowanie niezdrowych produktów jest...
Katarzyna Bosacka, prowadząca program "Wiem, co jem", ostro oceniła kampanie reklamowe, w których biorą udział sportowcy. "Nie wyobrażam sobie, żeby którykolwiek z nich miał przyzwolenie we własnej diecie
d.....p z- #
- 41
- Odpowiedz
Komentarze (41)
najlepsze
Chyba, że stosuje dietę wszystko po jednym tj. jeden ziemniak i jeden kurczak na obiad.
Kiedyś oglądam wspólny materiał 2 youtuberek. 1 fitness bitch a druga jakaś prukwa od reklam kuchnia-dyskontu na YT.
Umówiły się na wspólne gotowanko w sensie, że z produktó dyskontu będą robićfit dania. JEst kucharka, jest fitlaska i czas start.
Fit laska odruchowo łapała początkowo produkty by sprawdzić skład ( olej palmowy, syrop glukozowy i
@zaczerpnacdlonia: jak by inne grupy społeczne byly tak rozpoznawane, to robilyby dokladnie to samo.
Bohaterka, której potrzebowaliśmy, ale na którą nie zasługujemy :)
A ja sobie nie wyobrażam żeby "ekspert" ds. żywienia nie zadał sobie trudu przeczytania etykiety energola, przeanalizowania badań w temacie i powielał mity na poziomie średnio rozgarniętego wykopka.
Użyj głowy - dlaczego szklanka wody z cukrem, kofeiną i odrobiną witamin miałaby w magiczny sposób stawać się trucizną większą niż szklanka Pepsi albo filiżanka słodzonej kawy? Mit zabójczych energoli bierze się z clickbaitowych tekstów "Energetyki zabiły nastoletniego Fabiana!" (...miał wadę serca i wypił ich 15 w godzinę), "Wątroba 45-letniego spawacza z Exeter w ruinie po napojach energetycznych" (...od dziecka chlał dwie butelki łyskacza dziennie) i ze zwykłej ignorancji
Cóż, ja się jeszcze mogę zapisać na kurs manier i netykiety, Ty już niestety mądrzejszy nie będziesz.
Czaję, świeżo upieczony tatko z syndromem rycerza, co to chce zbawić świat i bawi się w dietetycznego Don Kichota wbrew naukowym faktom. Miałeś rację, ta dyskusja nie ma sensu.
http://www.mtv.com/news/1887953/monster-tour-water/