Z tego co kojarzę to producenci gier, mieli sami sobie w dx12 pisać listę instrukcji procesora graficznego, optymalizując rozkazy algorytmami pod konkretną architekturę. Wyszło na to że lepiej robić pod DX11 niż na DX12 ¯\_(ツ)_/¯ DX12 to w głównej mierze ciśnienie AMD + Microsoftu ( PS4 + XBox One ), chodzi rozwinięcie GCN z PS3, dlatego też karty graficzne AMD lepiej sobie radzą z obliczeniami asynchronicznymi :) ( ktoś kto pisał kod
@Pabick: jakieś źródła, z tego co wiem AMD nie brało udziału w projektowaniu procesora Cell, a układ graficzny do PS3 dostarczała nVidia, w tym czasie do X360 GPU dostarczało ATI. Coś ci się kolego pomyliło, no chyba, że ja tyle lat w błędzie żyję, ale to poproszę źródła
Komentarze (8)
najlepsze
DX12 to w głównej mierze ciśnienie AMD + Microsoftu ( PS4 + XBox One ), chodzi rozwinięcie GCN z PS3, dlatego też karty graficzne AMD lepiej sobie radzą z obliczeniami asynchronicznymi :) ( ktoś kto pisał kod