Tysiące aut elektrycznych znikną z Paryża. To lekcja dla Polski
Ogromny dług, niezadowoleni klienci i w końcu zerwanie umowy – tak kończy się system wynajmu ponad 4000 samochodów elektrycznych w Paryżu. Zdaniem dziennikarzy portalu WysokieNapiecie.pl, którzy testowali auta, porażka systemu Autolib’ to także lekcja dla polskich firm i państwowej...
der-krystian z- #
- #
- #
- #
- #
- 104
- Odpowiedz
Komentarze (104)
najlepsze
Dlaczego to nie wypaliło w skrócie. Tylko wyznaczone punkty zdania i odbioru pojazdu czyli samochód traci
Skoro w krajach lepiej rozwiniętych, gdzie społeczeństwo jest bardziej zamożne takich jak Francja czy Norwegia to pomysł nie zdał egzaminu to w Polsce tym bardziej nie ma sensu (co zresztą było wiadome od początku,
Lekcji dla Polski tutaj nie ma za wiele. Mówimy o konstrukcji i projekcie raz że dekadę starym a dwa - pionierskim i trochę napędzanym przez ego właściciela.
Usilne przypinanie do Bluecar'a koncepcji EMP jakoś mnie nie przekonuje. Przy dzisiejszym stanie technologii, możliwości produkcji krótkich serii czy rapid prototyping
https://www.numbeo.com/property-investment/country_result.jsp?country=France
Skoro ktoś może za cenę 10m2 mieszkania w mieście zamieszkań w przyczepie, i do tego stać w mieście na legalu, to czemu się dziwisz?
- System carsharingu obecnie działający w Polsce już jest lepszy, od tego z Francji, więc na tym polu już mamy punkt.
- Do zapamiętania jest stara prawda, że tanio znaczy źle. Co z tego, że cena auta była niska, skoro wykonanie było toporne. Idąc tym tokiem myślenia projektanta (byle jak, byle tanio) można by podstawić zwykłe melexy, i też by było dobrze.
Tytuł znaleziska i opis sugerował, że chodzi o jakąś
UX. Wystarczyłoby w momencie wynajmu musieć wybrać stację z wolnym miejscem i w ten sposób je zarezerwować. Albo po drodze przerezerwować na inne, też wolne. Nie masz gwarancji zaparkowania - nie jedziesz.