Jeździłem na rajdzie z "elektrownią" która robi z przodu samochodu dzień w nocy.
Fajna sprawa, ale są pewne niedogodności. Oko przyzwyczaja się że jest w miarę jasno i poza oświetlonym strumieniem wtedy nie widać zupełnie nic, nawet żadnych zarysów - kompletna czerń.
Jak wpadłem poślizg i zacząłem jechać bokiem, to brak punktów odniesienia był trochę straszący :)
Kolejna sprawa - wszystkie odblaski (np. znaki drogowe), mocno rażą w oczy. Na tym rajdzie
@hellfirehe: Problem z rażącymi odblaskami ze znaków drogowych to już przy seryjnych xenonach jest. Przy tej mocy pewnie kamerka nie oddaje nawet trochę tego jak te znaki dają po oczach (choć na nagraniu ten efekt widać)
@wetnosekoala: jak juz to alternator dostaje po dupie. przy 700W wychodzi jakies 60A a z tego co widze to seryjny alternator ma 90A wiec znając zycie ma coś mocniejszego włożonego
Kompletnie niepraktyczne. W quadzie mam 2 dodatkowe halogeny i listwe led mocna. W nocy jest to nawet az nazbyt jasne i wrecz oslepia. A co dopiero 7 x 100 w ledy
Komentarze (135)
najlepsze
Fajna sprawa, ale są pewne niedogodności.
Oko przyzwyczaja się że jest w miarę jasno i poza oświetlonym strumieniem wtedy nie widać zupełnie nic, nawet żadnych zarysów - kompletna czerń.
Jak wpadłem poślizg i zacząłem jechać bokiem, to brak punktów odniesienia był trochę straszący :)
Kolejna sprawa - wszystkie odblaski (np. znaki drogowe), mocno rażą w oczy.
Na tym rajdzie