kto tu ma pierwszeństwo?
Pochylmy się tym razem nad problemami trzeciego świata, do jakiego niewątpliwie należy Polska. Jednym z zasadniczych problemów jest szerokość chodników i dró...
ammora z- #
- 220
- Odpowiedz
Pochylmy się tym razem nad problemami trzeciego świata, do jakiego niewątpliwie należy Polska. Jednym z zasadniczych problemów jest szerokość chodników i dró...
ammora z
Komentarze (220)
najlepsze
To jest chyba Warszawa. Jeśli tak to jest dobre na to rozwiązanie - zgłoszenie tego, wraz ze zdjęciami na 19115. ZDM powinien zamontować parę słupków i buraki przestaną tak jeździć. Na moje prośby trochę słupków już stanęło :)
@Ralphy: Przed zakupem mieszkania należy zrobić chociaż minimalne rozeznanie sytuacji w okolicy i nie kupować mieszkania na urbanistycznym dzikim zachodzie. A jeżeli się rozeznania nie zrobiło, a do zakupu mieszkania zastosowało się podejście "100% cena", to samemu jest się sobie winnym i nie ma co teraz płakać.
Człowiek przyzwoity POWINIEN odczuwać wstyd przyłapany na jakimś wykroczeniu (że nie wspomnę już o przestępstwie).
Tymczasem znaczący odsetek ludzi to zwykłe szmaty bez honoru. Oznacza to że nie mają zdolności odczuwania jakiegokolwiek wstydu czy zażenowania. Złapani za rękę będą mówić że to nie ich ręka.
@4rchibald: Niszczenie własności - chodników, trawników, płotów, powodowanie bardzo dużego hałasu w miastach, coraz mniej zdrowe społeczeństwo, marnowanie monstrualnych pieniędzy na infrastrukturę z tym związaną, korki i niedrożne (często nawet dla służb uprzywilejowanych) miasta, gigantyczne marnowanie najcenniejszych obszarów miast pod parkingi i wielopasmowe drogi (ludzie mogliby mieszkać bliżej, gdyby tak wiele miejsca nie trzeba było marnować na wielopasmowe drogi w centrach), najgorszy rodzaj barier komunikacyjnych (przez co idąc przez miasto dłużej się stoi i czeka niż faktycznie przemieszcza), blokowanie komunikacji publicznej, zanieczyszczenia miast, powietrza, niszczenie środowiska naturalnego, zanieczyszczanie go spowodowane wydobywaniem i przetwarzaniem ropy. Można by tak wymieniać i wymieniać, a skupiłem się głównie na tych bezpośrednich i związanych z miastem. Pośrednich, związanych z przemysłem samochodowym jest gigantyczna ilość.
Co do reszty twojej wypowiedzi - ja mam wrażenie, że ty kompletnie nie zdajesz sobie sprawy, że jakość komunikacji miejskiej rośnie wraz z liczbą osób z niej