@hurukan: Nieprawda.Jeżdżę tą trasą kilka razy dziennie i nigdy nie widziałem aby jakikolwiek rowerzysta jechał tu dwu pasem.Trasa wykonana jest idealnie [szeroki asfalt] tak więc i góral i kolarz mają dobre warunki.
@hurukan: ja też jeżdże przynajmniej 6-8 razy dziennie tylko że autem :> nie ma dnia, żeby się jakiś nie trafił. Możecie postować że źli kierowcy blokują wam pasy i robić z siebie święte krowy - prawda jest taka, że sami wcale nie jesteście lepsi i blokujecie też pasy drogi (mając alternatywę, bo jeśli nie to w porządku)
Nie wiem czego się czepiasz, na każdym zdjęciu widzę miejsce i na scieżce i na chodniku. Szczególnie pierwsze zdjęcia - kierowcy wykazali się pomyślunkiem. No nie mów, że miałeś problem przejechać
Żeby przypadkiem ktoś nie zaczął wymieniać 'grzeszków' rowerzystów... Daj mi tylko kamere do auta to Ci uświadomie na jakim poziomie większość z was ma kulture jazdy.
Pytanie brzmi - czy tam jest zakaz zatrzymywania się, i czy jest znak informujący o tym że jest to ścieżka rowerowa. Jeśli nie - sorry - to po prostu kawałek czerwonej kostki który doskonale nadaje się na parking.
@Scharnvirk: Na zdjęciach widać znaki poziome, mówiące, że jest to droga dla rowerów.
A po drugie nawet jeśli byłby to chodnik, to i tak wszystkie samochody są źle zaparkowane.
"Art. 47. 1. Dopuszcza się zatrzymanie lub postój na chodniku kołami jednego boku lub przedniej osi pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5 t, pod warunkiem
@OtchlanZgorzknienia: ale dlaczego problem kierowców dotyczący miejsc do parkowania ma być przerzucony na rowerzystów? Czy rowerzysta jest winny temu, że kierowca samochodu nie ma gdzie parkować? Co to za wytłumaczenie: "zajmuje Twoją przestrzeń bo swojej mam mało"?
Komentarze (70)
najlepsze
Oczekując kolejnego minusa :P
http://www.giodo.gov.pl/319/id_art/2836/j/pl/
Komentarz usunięty przez moderatora
A po drugie nawet jeśli byłby to chodnik, to i tak wszystkie samochody są źle zaparkowane.
"Art. 47. 1. Dopuszcza się zatrzymanie lub postój na chodniku kołami jednego boku lub przedniej osi pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5 t, pod warunkiem