Chińskie Geely za 6,4 miliarda dolarów zwiększa udziały w Daimlerze.
Chińska marka, która jest już właścicielem Lotusa i Volvo i jest nowym większościowym udziałowcem w Mercedesie. Angielski wymagany.
djtartini1 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 82
- Odpowiedz
Chińska marka, która jest już właścicielem Lotusa i Volvo i jest nowym większościowym udziałowcem w Mercedesie. Angielski wymagany.
djtartini1 z
Komentarze (82)
najlepsze
Sam pracuję w pewnej niemieckiej, posiemensowskiej firmie. Zarząd niby w Niemczech, ale właściciel już w Chinach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale w Anglii racja. Kiedyś się spytałem typowego dresiarza pod Manchesterem, czy wie kiedy następny autobus - jak mi odpowiedział to tylko skinąłem głową i podziękowałem, głupio było powiedzieć, że nie zrozumiałem nawet słowa (a po mimice wydawało się, że chce pomóc a nie,
Chodzi o to, że Chiny blokują zagranicznych inwestorów w chińskich firmach i obecnie z inicjatywy Niemców jest budowana w parlamencie ustawa mająca blokować możliwość przejęcia przez inwestorów z krajów, które przeszkadzają w przejmowaniu zagranicznym podmiotom
Większościowy udziałowiec XDDXDD
@Fugi88888: Jakby to porównać: samych chińczyków jest tyle co mieszkańców wszystkich narodów Europy i Ameryki Północnej razem wziętych. Mogłem się pomylić o jakieś dwa Shanghaie czyli z 50 milonów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mają swój rynek i swoje marki które tam sprzedają. Ciężko wejść w europejski czy amerykański rynek od podstaw budując fabryki, sieć dealerską
Niemcy to nasz największy partner handlowy, a nie jakieś Chiny czy tam USA. Upadek gospodarczy Niemiec = upadek gospodarczy Polski czy tego chcesz czy tego nie chcesz i nie, nie zajmiemy pozycji Niemiec, bo nie mamy takiego know how i zasobów na to, nie damy też rady szybko zmienić tak dużego partnera handlowego.
Niemcy dymają na tych południowych legatów i muszą dźwigać euro żeby nie rąbnęło
Masz pytania, wal jak w dym.
Kupili Volvo Cars, które sobie dobrze radzi ale kupili Saab Cars i zdechł w cholere