20 lat temu ostatni Żuk zjechał z taśmy montażowej
20 lat temu, 13 lutego 1998 roku, w Fabryce Samochodów Ciężarowych w Lublinie zakończono produkcję samochodu dostawczego Żuk. Łącznie z zakładu wyjechało niemal 600 tysięcy egzemplarzy auta. ...
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- 138
- Odpowiedz
Komentarze (138)
najlepsze
@Cinzano:
Komentarz usunięty przez moderatora
PS. Od razy odpowiadam: milicja miała takie rzeczy w dupie. Nie było tachometrów, krokodyli, obowiązku zapinania pasów, zapalania świateł w dzień. Za komuny w świecie makro był zamordyzm, ale w świecie mikro panowała
@wybitny_analityk: Nie było też samochodów, bo kupić się normalnie nie dało, a z drugiej ręki osiągały takie ceny, że przeciętnie zarabiający robotnik mógł sobie tylko popatrzeć. Może co dziesiąta rodzina miała własne auto albo i jeszcze mniej. Więc ja wolę już obowiązek zapinania pasów i światła w dzień, ale za to za dwie albo trzy pensje kupuję kilkunastoletnie auto, do wyboru, do koloru, którym spokojnie parę lat się wożę.
Tak na marginesie, w latach 80 - tych to już trzeba było zapinać pasy, a kierowcy ciężarówek mieli mandaty za jazdę bez towaru i też byli równo
@kaemde: Ma żyroskop.
Takie tam heheszki.
Ceny nowych samochodów dostawczych w 1997 roku, źródło Auto-Bit.
Żuk:
A-06 f 2120/70 25608 zł
A-06 f 2417/70
Co do części do używek z zachodu, to nadal były