Cześć :) dzisiaj na stronie empiku pojawiła się promocja -70% na drona DJI MAVIC. Jako, że poluję na tego drona od kilku miesięcy zainteresowałem się ofertą, zwłaszcza, że w tym sklepie promocje -70% bywają często.
![666d46774552526c5a7a673d_UR98sPzCCHHg8jQbPJCWOjQKfTudEQ8G.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/666d46774552526c5a7a673d_UR98sPzCCHHg8jQbPJCWOjQKfTudEQ8G.jpg)
Nie wiele myśląc, szybko zamówiłem tego drona. Po paru minutach dostałem maila od empiku potwierdzający zamówienie.
![666d46774552526c5a7a673d_eooTNGiebOFH9HOUq2qmYo8Ze6QgIylG.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/666d46774552526c5a7a673d_eooTNGiebOFH9HOUq2qmYo8Ze6QgIylG.jpg)
Taki mail jest wedle regulaminu równoznaczny z zawarciem umowy między mną a empikiem:
![666d46774552526c5a7a673d_Uhd8ptw9QZxJXPvmEWnZivrwU6vA17Zi.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/666d46774552526c5a7a673d_Uhd8ptw9QZxJXPvmEWnZivrwU6vA17Zi.jpg)
Niestety parę chwil temu dostałem informację, że zamówienie jest anulowane:
![666d46774552526c5a7a673d_oPnRrRlB2hpa0oOEeMpBjHDqklpeXfqr.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/666d46774552526c5a7a673d_oPnRrRlB2hpa0oOEeMpBjHDqklpeXfqr.jpg)
Wykopki wiem, jesteśmy zmęczeni aferami, których w tym roku było wiele, ale pomożecie w tej sprawie? Czy firmy mają prawo robić z nami co chcą, a my grzecznie mamy prawo tylko do tego do czego zmusza firmy ustawodawca?
Co byście zrobili w takim przypadku? Myślicie, że są szanse?
Komentarze (281)
najlepsze
źródło: comment_qNKFKevU8ns1g562mQaek9fvHp7ZK84b.gif
Pobierz#empik domagam się realizacji zawartej umowy kupna drona w promocyjnej cenie.
#empik traktowanie ludzi jak idiotów oraz okłamywanie klientów z reguły źle się kończy.
Dodam od siebie opis sytuacji z perspektywy klienta wydymanego przez empik.com
Empik oferuje drona w promocyjnej cenie 2399 zł z rabatem 70%. Rabaty 70% na empik.com to norma. Oferta legitna. Biere.
Otrzymuję mail,
źródło: comment_QTgEoDsDQqMylgtidj3X60Ce8WW3BYF6.jpg
Pobierz@aviatorppg: xD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pracownikowi nic nie spadło, skoro towar jest dalej dostępny.
Komentarz usunięty przez moderatora
@marcin1mazurek: mam szkołę wyższą, dziękuję :) Może następnym razem zanim zaczniesz zniżać się do mentalnego rynsztoku ubliżając innym, sprawdzisz jak to wygląda w rzeczywistości?
Umowy nie zobowiązują sprzedawcy do sprzedaży choćby w przypadku, gdy doszło do skrajnej pomyłki, gdzie towar jest sprzedawany znacznie poniżej ceny rynkowej. Podałem przykład wyżej, gdzie Janusze sądzili się, bo myśleli, że dostaną samochód za 300 zł, szli
@running: jakieś źródło? Brzmi trochę niedorzecznie - to mógł być błąd pracownika, błąd systemu, zawiść zwalnianego pracownika itp itd. I w takich przypadkach jak niby miałby empik udowodnić, że "klient wiedział"? I w jakiej "złej wierze"? W swojej wierze działał z pewnością dobrej - chciał kupić topowego w swojej klasie drona po znacznie niższej cenie niż rynkowa.
Gdyby
"Art. 70 § 1 k.c. W razie wątpliwości umowę poczytuje się za zawartą w chwili otrzymania przez składającego ofertę oświadczenia o jej przyjęciu "
została zawarta umowa. Do tego obniżka mieści się w granicach określonych przez nich w promocji, czyli do 70%. Jak dla mnie sprawa do wygrania.
źródło: comment_WiwgzG0TD9NZCmFChOL5U8rJAOUv4vyt.jpg
Pobierz