Willa Karpatia początki kariery
tak to się właśnie zaczęło...
Polasz z- #
- #
- #
- #
- 230
tak to się właśnie zaczęło...
Polasz zJak wojna to zabawa :D
Przejrzałem komentarze i taka sytuacja nie jest nowum.
3...2...1... jedziemy
Za pięć klasa :D
a za
Za trzy już jazda
A tak to się zaczęło lata temu....
Dziękuję dobranoc... :)
Komentarze (230)
najlepsze
Natomiast właściciel powinien przeprosić i wprowadzić zmiany, by problem się nie powtórzył w przyszłości, a nie wyzywać od pijaków i kłamać, że gość urządził melinę w pokoju.
Wytresować polakow by zachowali się jak ludzie, a nie zwierzęta? Podjęli się tytanicznej pracy przecier wiadomo, że Polak chce się nażreć i później w chusteczki bułeczki, doba powinna się zaczynać od 12 bo tak w szkole uczyli, a dziękuje i przepraszam to dla kelnerów.
Na opiniach klientow nie ma co polegac do konca. Bardzo czesto sa wydumane. O takie janusze ktorzy za 200 zl chcieliby mieszkac 5 gwiazdkowym hotelu, albo madki ktore ciagle zwracaja uwage ze dzieci nie maja sie gdzie bawic itd
Tak jak i są bajkopisarze wśród klientów, są i wśród oferujących usługi.
Niestety widać obsługa podjęła się ciężkiej i bezsensownej misji edukowania debili, no ale te komentarze ty chyba sprzed ponad 5 lat więc może ludzie
Ja bym naprzyklad nie przenocował w tym pensjonacie że względu na chamstwo właścicieli a nie że względu na opinie gości.
"Bardzo nam przykro, że informacja o godzinie rozpoczęcia doby hotelowej do Pana nie dotarła. Dołożymy starań, żeby ta informacja była lepiej widoczna dla naszych gości."
Właściciel odpisuje coś takiego i wcale nie musi niczego zmieniać. Koleś piszący opinię czuje się połechtany po ego (bo przecież właściciel przyznał mu rację), a inni zainteresowani widzą, że właściciel się stara.
Tylko i aż tyle.