Słynne polskie katastrofy lotnicze. Relacja świadka.
Różnokolorowe tkaniny, zielone, czerwone, niebieskie. Stanęliśmy rozdziawiając gęby ze zdziwienia. To było niewiarygodne, to wcale nie wyglądało na katastrofę pasażerskiego samolotu (...) Upływa pięć sekund, dziesięć. Nie wierzę własnym oczom! Na topolach są rozwieszone jak pranie setki metrów tiulu
Takiseprzecietniak z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 99
- Odpowiedz
Komentarze (99)
najlepsze
W Polsce to było. Wiadomo, że nawyki wyniesione z domu.
Strona zawierajaca teksty/nagrania ostatnich slow zalog, zaraz przed katastrofami lotniczymi.
Rosyjski samolot + rosyjska myśl techniczna = nieunikniona katastrofa samolotu
( wadliwy wałek w napędzie turbiny, miał wytrzymać 25 tys godzin, wytrzymał 30% tego, jeżeli nawet ten samolot by wylądował, następny by się rozbił przy starcie)
Wyeksploatowany na maxa silnik dodawano do kompletu z mniejsza iloscia roboczogodzin, nie biorac pod uwage ze uszkodzone elementy rozkrecone do ogromnych rpm szatkuja wszystko wokol w tym silnik obok jak i kadlub z linkami sterujacymi. Tak bylo w obydwu przypadkach polskich katastrof, ale o tym sie juz razdko wspomina...
Czyli obcięło ich w tym miejscu, w którym mieli zapięte pasy.
- Tak, ewidentnie przecięły ich pasy. I widzę czarnoskórego, który patrzy na mnie. Jak Boga kocham! I mruga! Ja, k*wa, nie wierzę własnym oczom! Wydawało mi się, że to mi się śni! Wiesz, ten obraz pozostanie ze mną do końca życia. I on z tymi otwartymi oczyma -
Bzdury.
Ił-62 to była radziecka kopia również pasażerskiego samolotu VC-10.
Tu-154 była to radziecka konstrukcja, rozwijająca poprzednie projekty (koncepcyjne podobna do wcześniejszych Boeingów 727 i brytyjskiego Hawker Siddeley Trident), ale również typowo pasażerskie, cywilne - w warunkach wojny to użycia ewentualnie jako samolot transportowe dla żołnierzy.
@mentools: można prosić tytuł książki?