Firma Plantwear i podejście do klienta.
Mam nadzieję , że ta historia będzie wskazówką dla wszystkich przedsiębiorców w jaki sposób podejść do klienta. Nie chcę robić tutaj żadnej reklamy, tylko pokazać jak zostałem miło zaskoczony przez jedną firmę.
W marcu 2016r. otrzymałem na prezent urodzinowy drewniany zegarek marki Plantwear. Prezent przypadł mi do gustu i od dnia jego otrzymania z przyjemnością nosiłem go na nadgarstku.
Niestety pod koniec lipca 2017r. przytrafił mi się niefortunny wypadek. Mianowicie z dużą siłą przy*ieprzyłem ręką w drzwi samochodu w wyniku czego zegarek został uszkodzony (uszkodzenia widoczne są na zdjęciach).
Odpadł kawałek obudowy zegarka, w której zamocowany był teleskop, przez co pasek nie miał punktu zaczepienia. Zegarek drewniany, więc nie liczyłem na łatwą jego naprawę. Z wielkim smutkiem odłożyłem prezent na dno szuflady z nadzieją, że kiedyś znajdę sposób na jego reperację.
Niecałe 2 tygodnie coś mnie tknęło i postanowiłem napisać maila do firmy Plantwear z zapytaniem czy może zajmują się naprawą tego typu uszkodzeń i za jaką opłatą.I odpowiedź:
Jakież było moje zdziwienie, gdy w odpowiedzi na samym początku zostałem "PRZEPROSZONY ZA PROBLEM Z ICH PRODUKTEM". To ja jak ta największa fajtłapa walę ich zegarkiem o drzwi, a oni mnie za to przepraszają i proponują serwis zegarka w ramach gwarancji!
Byłem przekonany, że gwarancja jaką udziela firma to 12 miesięcy. Czyli mój zegarek już nie był nią objęty. Zapytałem zatem o naprawę pogwarancyjną. Pracownik firmy szybko mnie wyprowadził z błędu.
Byłem naprawdę w szoku, że firma przyśle do mnie kuriera. I tak też się stało. 11 grudnia do moich drzwi zapukał kurier i przejął paczkę. Natomiast już 19 grudnia dotarła do mnie przesyłka z naprawionym zegarkiem.
Niestety w przesyłce nie było żadnej informacji jak przebiegła naprawa, ale liczy się efekt. Wydaje mi się, że został wymieniony cały korpus zegarka. Pasek jest na pewno mój stary, bo nosi ślady użytkowania.
Naprawdę jestem wdzięczny firmie Plantwear za takie podejście do klietna :) Nie chcę tutaj robić żadnej reklamy, tylko podziękować i pokazać innym wykopkom jak działa solidna firma.
Komentarze (56)
najlepsze
Mail do firmy
(✌ ゚ ∀ ゚)☞
Na mirko
@vesterr: no jasne... chyba zegarka jeszcze nie masz ;)
Ten zegarek nie wygląda jak by był noszony przez rok, no chyba że w ciągu tego roku był noszony 3x. Nie ma bata żeby tak wyglądał noszony przez rok zegarek.
@morghul: bo nie był. Stalowe koperty się odbarwiają od skóry/potu/brudu, a drewienko świeże jak z tartaku?
Ni #!$%@? :D
Komentarz usunięty przez moderatora
Chciał bym mieć drewniany, przez to pewnie jest dość lekki.