Jak niszczy się nowe auta ?
Fabrycznie nowe samochody z zerowym przebiegiem z małymi uszkodzeniami transportowymi trafiają do "utylizacji". Uwaga: zdjecia nie dla ludzi o słabych nerwach.
Reginald911 z- #
- #
- #
- #
- 182
- Odpowiedz
Fabrycznie nowe samochody z zerowym przebiegiem z małymi uszkodzeniami transportowymi trafiają do "utylizacji". Uwaga: zdjecia nie dla ludzi o słabych nerwach.
Reginald911 z
Komentarze (182)
najlepsze
Tak jak ktoś już wyżej pisał, taka polityka jakościowa firmy i tyle... swego czasu pracowałem w jednym z największych światowych koncernów produkujących części OE i AM i na oficjalne zapytanie czy można nabyć wady materiałowe na własny użytek (np mala kropka "zapiaszczenia" w żeliwnym odlewie) odpowiedź była
ot...polityka firmy, normy i tyle. Dla firmy lepiej jest zniszczyć produkt niż ryzykować roszczenia klienta badź stratę statusu "niezawodnej"
@Jowanka: akurat w przypadku, o którym opowiadałem to niby żadna strata, produkt trafia jako wsad do pieca na nowy...dla firmy koszt żaden a potencjalna strata wizerunkowa może iść w grubą kasę.
Nie popieram tego ale taki sobie system stworzyliśmy i tak już jest :|
Firma nie może ryzykować tego, że stary Ether zamiast zamontować sobie na aucie produkt ze "skazą" nie opchnie go na allegro i że zaraz
Problem konstrukcyjny w postaci uszkodzonej blacharki - nienaprawialne i nie mozna dopuscic aby wróciło do obiegu jako częśc aktórą może ktoś spozytkować.
Ale bez problemu mozna elementy tego samochodu rozebrać i sprzedać (i to sumarycznie nie taniej niż całe auto) jako części.
Mysle ze za tymi fotami stoi zupelnie inna historia.
@Dybuk: archeologia: z tego co widzę (na podstawie tego co mnie uczono) to złamano tutaj prawo - wybrano zły rodzaj recyklingu (należało zastosować "ponowne zastosowanie" części pełnowartościowych ), sposób postępowania z materiałami niebezpiecznymi (akumulatory) też jest nieprawidłowy, itd.
@Szaraban: no nie bardzo :)