Kupuję sobie AGD do zabudowy, bo już wszystko pomalowane, pomierzone i czas na meble do kuchni.
Dokonuję zamówienia płyty indukcyjnej i mikrofalówki w internetowym sklepie Saturn (08.11.2017), które opłacam tego samego dnia.
Mikrofalówkę odbieram kilka dni później (13.11.2017) bez żadnych problemów.
Na płytę mam czekać, bo została uszkodzona w transporcie. Nowa ma zostać dostarczona za 3-4 dni, postanawiam czekać więc cierpliwie.
Jednak mija 5 dni, a ja nie mam żadnej wiadomości od sklepu, ani też nikt mi nie przynosi płyty. Po całym dniu walki z wszelkiej maści konsultantami dostaję telefon od pracownika Saturna, że jest ostatnia sztuka płyty indukcyjnej w Krakowie i już ją dla mnie rezerwuje. Ma dojechać pod moje drzwi za 3 dni.
Po ok 4 dniach jednak cisza, nikt nie wie gdzie moja płyta, więc znów rozpoczynam poszukiwania i siedzenie na telefonie, czacie i mailu by uzyskać jakieś informacje. Po kilku dniach wymiany informacji i argumentów z BOK, dostaję od nich taką oto wiadomość:
Okazuje się więc, że więcej już moich płyt nie mają, a ostatnia zarezerwowana dla mnie sztuka zaginęła.
Pan Przemysław zgodził się też z moimi argumentami, że trochę straciłem na tej transakcji decydując się na taki a nie inny sprzęt w takim a nie innym sklepie (promocja Cashabck Samsunga ważna do 12.11.2017) i dał mały rabat na zakupy brakujących mi produktów.
Propozycję tą akceptuję w wyznaczonym czasie i od tego momentu cisza...
Nikt do mnie się nie odzywa, mimo że wcześniej wymienialiśmy argumenty nawet i w niedziele wieczorem. Tak teraz, dokładnie od maila Pana Przemysława, cały BOK milczy.
Jestem zbywany i na ich helpdesku i na fejsbuku.
Nikt mi nie chce oddać kasy, ani nawet sprzedać płyty z lodówką, a zaraz miną 3 tygodnie od zakupu.
Więc jeśli jest tu ktoś z tej sieci, to śmiało można się do mnie odezwać gdyż pożądam kontaktu do kogoś kompetentnego, z kim mógłbym poważnie porozmawiać o moim zamówieniu i współpracy z Wami.
Komentarze (241)
najlepsze
Ale trzeba czekać.
Jasne, tu obalasz moje twierdzenie, że z "KAŻDĄ" elektroniką tak jest.
Skontaktował się ze mną Pan Dyrektor Saturna Krzysztof, który zaproponował dla mnie nowe rozwiązanie ale też dorzuca "niezależnie od decyzji o zakupie" kupon rabatowy na 250 zł do Saturna.
Także Mirki, to dzięki Wam coś drgnęło, więc kupon należy się Wam.
Ja swoje dostanę (choć kasa jeszcze nie dotarła :-( ), więc jak tylko kupon dotrze, to zrobie #rozdajo, może ktoś coś
Dopiero po tym znalezisku, po postach na fejsbuku, dostałem informację, że zlecono zwrot wpłaconej kasy za płytę indukcyjną.
W tym samym momencie odnalazł się też zaginiony konsultant z wolą dogadania się i rozwiązania sprawy. Nie omieszkałem mu wygarnąć co i jak i zaproponowałem, by w finałowym odcinku tego serialu, pomyślał
Przy okazji wspomnij o Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
Dopiero teraz, mimo że od ponad tygodnia byłem dzień w dzień zapewniany, że zwrot został zlecony "wczoraj".
Ale nic to ¯\(ツ)_/¯
Dziś specjalnie się umówiłem na odbiór osobisty bonu, by spotkać się z szefem jednego z marketów Saturn.
Więc zapraszam @cechini69, @hol3krk i resztę z BOK Saturna w Krakowie. Chcecie pogadać i przekonać się czy "pan od bzdurnego wpisu (...) na żywo by się popłakał",
@symis: #!$%@?ć z roboty taką #!$%@?ę, która "karierę" pewnie dupą zrobiła.
Musisz zapewnić od 7 do 10 cm przerwy z każdej ze stron, na każdej wysokości lodówki. W innym wypadku problemy z oddawaniem ciepła spowodują, że lodówka Ci się -
@symis: Zupełnie inna gadka :D
Tu masz 918ba: https://www.ceneo.pl/37769259
Te SMC604FBT są okej, sprzedałem co prawda 3 i 2 wróciły bo były niesprawne, nie wiem - być może wada fabryczna, ale też jest fajna, bo tam jest 6 zmysł i wiele innych fajnych funkcji (utrzymywanie w cieple chociażby).