Kilka lat temu składałam reklamacje bezpośrednio w sklepie, w którym kupiłam dysk ADATA. Przyjęli ją, wysłali do producenta, po jakimś czasie oddali nowy dysk, ponieważ tamten był na tyle uszkodzony, że nie udało się odzyskać danych.
Dla porównania reklamowałem ostatnio suszarkę Philipsa, paczka wysłana na polski magazyn. Po 10 dniach wysłali mi nową razem z objaśnieniem w 3 językach dlaczego wymieni ją na nową. Tak właśnie zapewnili sobie kolejnego klienta ( ͡°͜ʖ͡°)
@raadek1990 Od kilku dni przymierzałem się do zakupu dysku zewnętrznego na USB i wachałem się właśnie pomiędzy Adatą a Silicon Power, wczoraj już miałem brać Adatę, ale jak widzę, całe szczęście że wybrałem ten drugi. Niech takie firmy gniją.
Mam podobna sytuacje z firma ASUS. Wziąłem udział w promocji cashback którą organizowali w czerwcu. Zgłosiłem się od razu, wypełniłem wszelkie formalności, dostałem numer wniosku miał być zwrot do 60 dni. Mamy grudzień, a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Od 2 miesięcy korespondowałem z różnymi działami od nich. Wyglądało to dokładnie tak samo. Przepraszają już wysyłają wniosek do centrali, będzie odpowiedz za kilka dni. Dopóki się sam nie odezwałem to
Komentarze (398)
najlepsze
@Rotkhel: Co robiłeś? #grammarnazi