@raadek1990 : A ja pewnie zbiorę minusy ale napiszę tak
Nie zachowałeś ścieżki reklamacyjnej która tobie przysługuje. Ten z którym tam pisałeś dobrze ci napisał że masz się skontaktować z lokalnym sprzedawcą. Wyobraź sobie sytuację, że jesteś serwisem obuwia i ktoś do Ciebie na adres serwisu przysyła buty ze zgłoszeniem reklamacyjnym. Ty świadczysz usługę serwisową dla producenta a nie dla ludzi z zewnątrz. Pomijasz ścieżkę oficjalna i masz pretensję do producenta.
@mccloud: Zgłaszałem tam dwukrotnie jeszcze w październiku, po zgłoszeniu powinienem dostać maila z dalszymi instrukcjami ale tak się nie stało więc napisałem do nich na FB
A czy ja wiem czy to warte afery? Może akurat mieli jakąś niespodziewana awarię. Wszystko kulturalnie. Pewnych rzeczy nie przewidzą. Oczywiście problem jest ale czy tak wielki?
@Amerykaamerykapolandgud: masz racje problemu nie ma, typowy klient co wymysla, przecież jakby naprawdę potrzebował to by kupił sobie nowy. Takie myślenie doprowadzają do tego ze traktują europe srodkowo-wschodnia jak dżungle bez zasad...wystarczy napisac, cierpliwosci
@Amerykaamerykapolandgud: Jeżeli firma jest na tyle niepoważna, że "nieprzewidziana awaria" paraliżuje reklamacje na 3 tygodnie to jak najbardziej zasługuje na napiętnowanie.
@kosiarzxx: twój komentarz miałby sens gdyby kupił dysk w lombardzie, na targu, u chińczyka na gównoportalu. Kupił dysk w sklepie w Polsce. Jeśli w sklepie są tylko dwa produkty tego samego rodzaju to trzeba wybrać ten droższy? w takim razie musi z ciebie być tęgi #!$%@? że #!$%@? tak bez przerwy.
Komentarze (398)
najlepsze
Nie zachowałeś ścieżki reklamacyjnej która tobie przysługuje. Ten z którym tam pisałeś dobrze ci napisał że masz się skontaktować z lokalnym sprzedawcą. Wyobraź sobie sytuację, że jesteś serwisem obuwia i ktoś do Ciebie na adres serwisu przysyła buty ze zgłoszeniem reklamacyjnym. Ty świadczysz usługę serwisową dla producenta a nie dla ludzi z zewnątrz. Pomijasz ścieżkę oficjalna i masz pretensję do producenta.
@Stivo75: przecież OP pisze, że ta ścieżka, ktorą on próbuje załatwić też jest oficjalna ścieżką...
Tego szukacie już od 2 tygodni: http://www.adata.com/us/ss/fixonline/ ?
Pewnych rzeczy nie przewidzą. Oczywiście problem jest ale czy tak wielki?
Takie myślenie doprowadzają do tego ze traktują europe srodkowo-wschodnia jak dżungle
bez zasad...wystarczy napisac, cierpliwosci
Kupił dysk w sklepie w Polsce.
Jeśli w sklepie są tylko dwa produkty tego samego rodzaju to trzeba wybrać ten droższy?
w takim razie musi z ciebie być tęgi #!$%@? że #!$%@? tak bez przerwy.