Rozumiemy powagę sytuacji, ale ze względu na to, że nie jest to typowe zdarzenie, nie mamy gotowego rozwiązania.
Dysk się wysypał, a Ci piszą, że to nie jest typowe zdarzenie... :D. Niesamowicie kompetentny musi być polski oddział, skoro przyjęcie reklamacji wadliwego towaru jest czymś, czego nie obejmują rozumem :D.
@raadek1990: tak się nie psują, że dwa trupy leżą w szufladzie a rok starszy OCZ dalej śmiga jak głupi ;). @ProfiBoy: proszę Cię, i polski przedstawiciel, przez 3 tygodnie nie potrafi sobie poradzić z wyjaśnieniem sytuacji? To jest bardziej niż żałosne...
też miałem problem z SSD ADATA (M2), ale reklamację załatwiałem poprzez sklep, w którym kupiłem dysk. Wszystko odbyło się szybko i bez problemu. Po tygodniu miałem nową sztukę, która działa - odpukać - bez problemu już od prawie 2 lat.
A wiecie jak wygladala moja reklamacja dysku ssd adaty? Napisalem do abc daty, podalem numery wyslalem dysk...a nastepnie otrzymalem nowy. I to wszystko jakos chyba w 10 dni
@solidsnake7: nie tylko ABC sprzedaje adate, a "obcych" dysków nie będą serwisować, poza tym jak jesteś zwykłym wykopkiem, to też do abcdaty wysłałałbyć? czy jesteś reselerem i kupowałeś u nich?
@Kumin: Dwa Sandiski mi zdechły, na pierwszym było 800GB które są nie do odzyskania(uszkodzenie mikro kontrolera, dane w kościach pamięci szyfrowane) drugi tak samo z dnia na dzień umarł - komputer przestał go wykrywać i dowidzenia( ͡°ʖ̯͡°) Ogólnie nie polecam. Dobre i niezawodne dyski na dzień dzisiejszy to Crucial i Samsung. Trochę droższe, ale przynajmniej można spać spokojnie, że nie zdechną po miesiącu, czy po
Komentarze (398)
najlepsze
Dysk się wysypał, a Ci piszą, że to nie jest typowe zdarzenie... :D. Niesamowicie kompetentny musi być polski oddział, skoro przyjęcie reklamacji wadliwego towaru jest czymś, czego nie obejmują rozumem :D.
@ProfiBoy: proszę Cię, i polski przedstawiciel, przez 3 tygodnie nie potrafi sobie poradzić z wyjaśnieniem sytuacji? To jest bardziej niż żałosne...
Komentarz usunięty przez moderatora