pierwsze i najwazniejsza zasada-NIGDY od handlarza. szukamy samochodu KRAJOWEGO z udowonionym przebiegiem i wpisami w ksiazce serwisowej. Oczywiscie im starszy tym gorzej. Njalepiej pierwszy wlasciciel. Sprawdzamy stan ogumienia! (z ktorego jest roku itd) i czy szyby sa oryginalne, maja byc wszystkie. Sprawdzamy spasowanie elemenow zewnetrznych-maja byc idealnie spasowane. Silnik ma byc BRUDNY-jak umyty to z daleka, Sprawdzamy poziom i koloru oleju silnikowego-jak brudna smola i malo to mozliwe ze wlasiciciel zle dbal
@delbana: z szybami się mylisz, mam auto 1,5 roku ( od nowości ) i uderzył mi kamień w szybę. Właśnie wymieniają w ASO na nową i co powiesz, że było bite ? :) To chociaż oryginał, a jak wymieniają szyby na zamienniki z "ubezpieczenia szyby" ? Serio szyby pękają - boczne też ..
@tomekg0 no widzisz a dla mnie stan opon świadczy o właścicielu . I widziałem wiele samochód z porządnymi oponami sam też sprzedawałem z niemal nowymi na kołach
Komentarze (252)
najlepsze
Sprawdzamy poziom i koloru oleju silnikowego-jak brudna smola i malo to mozliwe ze wlasiciciel zle dbal