Otrzymałem dzisiaj SMS z informacją o fakturze. Ponieważ kwota faktury była dwukrotnie wyższa niż się spodziewałem odczekałem na wolną chwilę by spokojnie przeanalizować skąd się wzięła na niej astronomiczna kwota.
Niestety nie udało sie logowanie do play 24, przyczyna: nieprawidłowe hasło. Mimo tego że jestem pewien hasła, próbuję je odzyskać. Bezskutecznie, nie ma takiego numeru w bazie, nie ma takiego maila w bazie, nie ma śladu po moim koncie.
Sprawdzam maila i jest, jest wiadomosć od play:
Powyższy numer został odpięty od Twojego konta Play24 w dniu 2017-09-11, godz. 14:09.
Super
Dzwonie na infolinię, podaję hasło abonenckie wpisane na umowie którą mam przed oczami (zmieniane 29 sierpnia) - hasło nieprawidłowe. Konsultant żąda moich danych osobowych, czego spełnić nie mogę, ponieważ jesteś wśród dużej grupy ludzi. Proszę tylko o sprawdzenie i ponowne uruchomienie konta, na te same dane. Nie ma opcji - trzeba się weryfikować.
Podejście drugie, mogę już się wyspowiadać z peselu, nipu numeru buta i numeru dowodu osobistego. Pani mówi że nie wiem dlaczego moje konto zostało usunięte ale moze je zrobić od nowa, a ja mam sobie tylko potem podopisywać resztę telefonów które były w koncie.
protestuję -część numerów jest w bramkach GSM, będę musiął wyciągać, wkąłdać do telefonów, odbierać hasła jednorazowe, dwie godziny psu w ****.
Pani po kilku minutach konwersacji obiecuje ze wpisze ręcznie do konta numery z faktury. Z dużym ociąganiem przyjmuje również reklamację telefonicznie - podobno lepiej przez panel ale już raz próbowałem i dziękuje.
Za kilka minut mam otrzymać link do potwierdzenia maila.
Przychodzi, klikam, wpisuję hasło: Jedna duża litera jest trzy cyfry są , krew dziewicy jest. Zaraz przyjdzie sms z kodem i bedę mógł analizować fakturę z play, co mnie cieszy bo astrolog niezbędny do zrozumienia tej faktury już zaczyna się niecerpliwić.
Przychodzi SMS, wpisuję hasło, KILK!
Wystąpił błąd podczas wysyłania hasła jednorazowego.
Nosz ^@$%^$^%@!
Próbuję jeszce kilka razy, to samo. Dzwonię. Konsultant mówi ze mam zgłosić przez panel. Z wrażenia upadło mi drugie relanium na podłogę. Jest, łykam i cierpliwie tłumaczę że nie mogę. Konsultant ustawia mój numer do haseł jednorazowych.
mail - klik, hasło jest, sms z kodem, wpisuję:
Wystąpił błąd podczas wysyłania hasła jednorazowego.
@$%^$^%@!
Infolinia, muzyczka, konsultant: trzeba poczekać kilka godzin.
Relanium mi się kończy musze iść do apteki.
Mija z 8 godzin.
Siadam do kompa,
mail - klik, hasło jest, sms z kodem, wpisuję:
Wystąpił błąd podczas wysyłania hasła jednorazowego.
Dziecko widzi moją minę, zamyka się w swoim pokoju. kot idzie do szafy a drugi sprawdza czy dobrze zakopał kupę w kuwecie.
Infolinia, muzyczka, konsultant: resetuję hasło, zaraz przyjdzie mail, będzie dobrze.
Jest, mail, klik, hasło, sprawdzam trzy razy, jedna duża trzy cyfry, dziewiec znaków, krew dziewicy KLIK. Będzie es z kodem.
Przychodzi sms, wpisuję kod:
Wystąpił błąd podczas wysyłania hasła jednorazowego.
Drogi Playu.
Chcecie coś z tym zrobić?
Nie zapłacę faktury, jeśli jej nie sprawdzę, a nie sprawdzę, bo utrudniacie jak mozecie.
Mam w związku z tym kilka pytań:
1. kto i jakim prawem usunął moje konto?
2. dlaczego faktura jest zawyżona?
3. dlaczego konsultanci nie są w stanie mi pomóc?
4. dlaczego zamiast pracować muszę marnować czas ?
5. jak zamierzacie zadośćuczynić mi za czas który zmarnowalem?
Komentarze (115)
najlepsze
Przetłumaczy mi to ktoś na polski?
@kwiateusz: Zamiast literki "m" omyłkowo wpisał "ś", dzięki czemu mogłeś się wykazać i pojojczyć, że ktoś w Internecie przekręcił literkę.
Po #!$%@? opisujac taka sytuacje #!$%@? te durne komentarze przez co tekst staje sie dluzszy i marnujesz moj czas? Nie jestes smieszny jestes zalosny. Teksty o krwi dziewicy i chowajacym sie kocie. #!$%@? co ty masz 10 lat?
Zero dowodow na poparcie slow brak chociaz jednego screena.
Zakop
@Sam_w_domu: Teksty nie były takie złe. A ty #!$%@? masz 90 lat że cię tak to #!$%@??