Prawdziwa zabawa jest dopiero w komentarzach na fejsie. W sytuacji, gdy nie można się zalogować do panelu play24....radzą zrobić zgłoszenie przez panel play24 :D
@MisCoala: promocja "w pakiecie taniej"- w przypadku braku zapłaty Play odetnie numer, a później prześle zalegającą fakturę do swojego działu windykacji. Bij rekordy- zbieraj punkty- wygrywaj nagrody. ( ͡°͜ʖ͡°)
@wojtoon: wiesz dlaczego na zachodzie jest lepiej? Nie dlatego ze im rząd zrobił lepiej. Jest lepiej bo ludzie sobie nie pozwalają żeby ich dymać. Dlatego to napisałem. I dlatego wykopuje podobne znaleziska.
Siemka, jestem pracownikiem infolinii playa i może mój komentarz pomoże.Jednocześnie zaznaczam, że to nie jest oficjalna odpowiedź firmy, a jedynie koleżeńska porada/sugestia. Błąd, który się Tobie pojawia, zdarza się bardzo rzadko. Zazwyczaj pomaga (niestety) usunięcie konta i ponowne założenie. Można również przywrócić jez poprzednimi ustawieniami, ale uprawnienia ma chyba tylko 2 linia, najłatwiej jest załatwić to robiąc zgłoszenie przez maila ok@pomocplay.pl nie dam sobie głowy uciąć, czy to wystarczy. Podsumowując - dzwonisz
Błąd, który się Tobie pojawia, zdarza się bardzo rzadko. Zazwyczaj pomaga (niestety) usunięcie konta i ponowne założenie. Można również przywrócić jez poprzednimi ustawieniami, ale uprawnienia ma chyba tylko 2 linia, najłatwiej jest załatwić to robiąc zgłoszenie przez maila ok@pomocplay.pl nie dam sobie głowy uciąć, czy to wystarczy. Podsumowując - dzwonisz na infolinie, usuwasz i prosisz o zrobienie zgłoszenia z prośbą o przywrócenie, lub sam je tworzysz przez podanego maila.
@kret_w_granulkach: I jeden telefon wystarczy. Klient z jakiegoś powodu miał usunięte konto na Play24 (przyczyny nie znam, za mało informacji) w momencie przywrócenia wystąpił błąd wysyłania jednorazowego hasła smsem i na tm kończy się historia opa
Pamiętam, że kiedyś składałem reklamację, to odpowiedź dostałem nie na numer z którego składałem reklamację, tylko na numer z kartą od internetu... Po zadzwonieniu okazało się, że mój czas na odwołanie się od reklamacji minął i nic nie da się z tym zrobić, bo skoro nie zgłaszałem odwołania, to znaczy, że zaakceptowałem ich odpowiedź na moją reklamację ( ͡°͜ʖ͡°)
@maciej112: było im odpowiedzieć, że składałeś odwołanie telefonicznie tylko nie dzwoniłeś do ich callcenter tylko do orange i orange uznało reklamację.
Na infolini po weryfikacji możesz poprosić o wysyłkę faktury na e-maila, albo konsultant może Ci wytłumaczyć skąd dodatkowe koszty. Nie wiem też czego oczekujesz od pierwszej linii wsparcia, że trafisz na jakiegoś admina który od razu sprawdzi w czym jest problem? Wewnętrzny dział IT firm telekomunikacyjnych ma na rozwiązanie problemu około 14 dni
@ziaba: Popieram w 100%. Większość klientów akurat tego oczekuje, że odbierze prezes i jak coś nie będzie działać to bezpośrednio każe wszystkim stanąć na nogi i naprawić problem, a tak to niestety w korpo nie działa. Ogółem tutaj OP pisze bardzie już o samym playu że takie rzeczy nie powinny mieć miejsca, bo to akurat prawda. Za to konsultant na infolinii jest tutaj niczemu winien i jeśli nie ma możliwości naprawić
znajoma chce powymawiać umowy swoją, ojca który zmarł jakiś czas temu i za każdym pieprzonym razem jak wchodzi do któregokolwiek punktu play i mowi o co jej chodzi, nagle w tych punktach wywala sie system i pracownik nic nie może zrobić, zaprasza później, a później dalej system nie działa, gra na zwłokę a czas do końca terminu wymówienia nieubłaganie sie zbliża... #!$%@?!
Ostatnio mam przyszła zawyżona faktura z Play. Okazało się, że podpisałem przedłużenie umowy kilka miesięcy przed czasem. Dlatego muszę płacić zarówno za stara umowę, jak i za nową. Głównie dlatego, że dałem się złapać w pułapkę zwaną Duet. Zadzwoniłem oczywiście na infolinię, która Jet płatna. Zgadnijcie, kto ma 15 Zeta więcej do o tak zawyżonego rachunku, bo chciał się dowiedzieć, dlaczego płaci za dużo? Nigdy więcej przedłużenia umowy przed czasem.
@loginek0: Bramka GSM to takie urządzenie do którego wkładasz kartę sim i wychodzi z niej zwykły kabel telefonii stacjonarnej. Mam biurze telefony stacjonarne i voip + bramka GSM. Dzieki temu niezależnie kto dzwoni na numer GSM odzywają się wszytskie telefony w firmie a pierwszy wolny pracownik odbiera telefon.
Miałem podobną sytuację w Play. Konto z kilkoma numerami w tym karty z netem nagle przestało działać. Po jakimś czasie na jeden z numerów udało mi się zalogować i podpiąłem pozostałe pod "nowe" konto. Niestety podobnie jak u Ciebie problem tkwi w numerach które siedzą w modemach w miejscu gdzie nie jest mi po drodze aby wyjąć i sprawdzić smsy.
Sam kontakt z biurem obsługi (w innej sprawie) to miesiące odbijania piłeczki,
@slava: Skontaktuję się z salonem Play pół roku przed końcem umowy i jak nic nie zaoferują to nowy operator z pocałowaniem ręki przeniesie wszystkie numery ( ͡º͜ʖ͡º)
Mi też skasowali konto z P24. Konto na którym miałem podpiętą kartę do LTE na starej taryfie + kilkanaście numerów z darmowych starterów z kasą na nich
Konta nie odzyskałem do tej pory, a w związku z tym że nie mogłem zasilić karty do LTE i przedłużyć pakietu zrezygnowałem z usług tej gównofirmy.
Ja mam play internet (tylko) na kartę, zamówiłem kiedyś przez neta (50zł) nie da się kupić w punkcie. Korzystam już prawie 2 lata z tego i ostatnio miałem sytuację że pomimo aktywowania pakietu bez limitu na 30 dni (koszt 45zł) to zjadło mi transfer za doładowania i nie miałem po 5 dniach neta. Tydzień od zgłoszenia zajęło im ustalenie powodu dlaczego nie mam internetu pomimo włączonego pakietu... wiecie co się okazało po
Skoro to do wykopu zwracasz sie z pytaniami zawartymi w ostatnich wersach, nie do play. Poczulem sie zobligowany do odpowiedzi. 1. kto i jakim prawem usunął moje konto? Pracownica ze zlym nastawieniem z firmy rekruterskiej ktora dla nas swiadczy uslugi, albo ktos z IT. Ale nie chce mi sie tego wyjasniac. 2. dlaczego faktura jest zawyżona? Nie jest zawyzona, zlapales sie na jeden z tysiaca kruczkow w umowie, przeczytaj umowe. 3. dlaczego
Komentarze (115)
najlepsze
Dostaniesz drugą fakturę do opłacenia i gratisowo odsetki od tej pierwszej, której nie zapłaciłeś.
Niekoniecznie. Raz w życiu zdarzyło mi się awanturować się z Play i sami wyskoczyli z propozycją zadośćuczynienia, toteż zalecam wytrwałą walkę
smarkłem
@vostok: Play ma klauzulę o zakazie używania kart SIM do rozwiązań M2M. Nie wymyślam.
Błąd, który się Tobie pojawia, zdarza się bardzo rzadko. Zazwyczaj pomaga (niestety) usunięcie konta i ponowne założenie. Można również przywrócić jez poprzednimi ustawieniami, ale uprawnienia ma chyba tylko 2 linia, najłatwiej jest załatwić to robiąc zgłoszenie przez maila ok@pomocplay.pl nie dam sobie głowy uciąć, czy to wystarczy. Podsumowując - dzwonisz
@JaviGonzales: No
Nigdy więcej przedłużenia umowy przed czasem.
Sam kontakt z biurem obsługi (w innej sprawie) to miesiące odbijania piłeczki,
Konta nie odzyskałem do tej pory, a w związku z tym że nie mogłem zasilić karty do LTE i przedłużyć pakietu zrezygnowałem z usług tej gównofirmy.
1. kto i jakim prawem usunął moje konto?
Pracownica ze zlym nastawieniem z firmy rekruterskiej ktora dla nas swiadczy uslugi, albo ktos z IT. Ale nie chce mi sie tego wyjasniac.
2. dlaczego faktura jest zawyżona?
Nie jest zawyzona, zlapales sie na jeden z tysiaca kruczkow w umowie, przeczytaj umowe.
3. dlaczego