10,7 tony !!! Oto nowy Rekord Polski w przeładowaniu dostawczego samochodu
Czyżby rekord przeładowania dostawczaka został pobity? Wszystko wskazuje na to, że tak! Złapane przez WITD Wrocław Renault Messenger ważyło 10 700 kg!
Bielson44 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 87
Komentarze (87)
najlepsze
wykopki milosnicy nieskrepowanej wolnosci ciesza sie ze panstwo karze ludzi za chec zarabiania
#bekazprawakow
Widzę że zbyt by był.
ALe mało kto takie chce, bo juz trzeba miec tacho i zupełnie inne przepisy spełniać (nie dosc, ze rozliczać czas kierowców, to jeszcze nie wszędzie wjedziesz, bo są przeciez ograniczenia wagowe dla ciężarówek. A dostawczak to prawie jak osobówka- praktycznie gdzie chce tam jedzie).
Najlepiej kupić cos, co ma w dowodzie dmc 3,5, a w rzeczywistosci jest na tyle mocne, ze jak załadujesz 7 czy
NA niektore drogi, np osiedlowe czy inne nieprzewidziane do duzych obciązen po prostu ciezarowki nie powinny wjeżdzac. I tam sie powinno wozic dostawczakami. Dlatego jest taka kategoria 3,5t, bo juz cos załadujesz, ale jeszczenie jest na tyle ciezkie, zeby zniszczyc drogi, czy wymagac jakichs dodatkowych specjalnych uprawnien dla kierowcy.
A że janusze biznesu, dla oszczednosci ładuja towaru wiecej niz moga- ot naginaja prawo i
@pawmie: Po pierwsze, to wróć do szkoły i dokształć się z fizyki, chyba że masz na myśli busowy downhill, czyli bujanie się #!$%@? na maksa (nieprzystosowanym do dużych spadków terenu) busem po górkach.
Po drugie, to te auta (większość - koła bliźniaki, więcej piór resorujących trzymających pakę na moście, itp) są przystosowane do przewozu cięższych ładunków, niż mają wpisane w
kwintesencja prawilnosci