Cała historia w skrócie:
Niecałe 2 miesiące temu przeniosłem numer prepaydowy do mojego konta firmowego, abonament miał wynosić 1 zł przez 4. pierwsze miesiące.
W międzyczasie miałem z nimi spór reklamacyjny o internet w roamingu, w którym przyznali mi rację i spory rabat. Po tym fakcie następna faktura wyniosła 14 zł z groszami, którą oczywiście zapłaciłem.
Następnie wystawiono mi błędnie 2 faktury, które nie uwzględniały moich rabatów, mało tego została wystawiona błędna faktura na przeniesiony numer, który miał mnie kosztować 1 zł miesięcznie. Jakieś dwa tygodnie temu rozmawiałem z ich konsultantem, który zapewnił mnie, że to błąd i zostanie on skorygowany na następnej fakturze - mam to olać i spokojnie czekać na kolejną fakturę, która to skoryguje.
Wczoraj numer został zablokowany, zadzwoniłem okazało się, że mam zapłacić błędną fakturę, a różnicę rozliczą potem. Ok, zapłaciłem – numer odblokowali, choć mojej winy w ich burdelu nie ma wcale.
Dzisiaj dostałem info, że jestem im winien 0,00 zł i numer znów zablokowali.
Dziękuję kurtyna!
p.s. drogie t-mobile, nie przedłużę już u was nigdy ŻADNEGO z numerów jakie mam na firmowym koncie, każda inna sieć chętnie weźmie klienta z 3 abonamentami.
Komentarze (106)
najlepsze
@WuDwaKa: do firmy w której pracowałem przyszło wezwanie do zapłaty od TPSA (tak, to było tak dawno ;)
Zadłużenie: 0,00 zł, koszty upomnienia: 15,00 zł
@mitatuyo:
Przeniesienie numerów można załatwić w kilka dni, max do tygodnia a jak będziesz się z nimi ganiał to nie wiadomo jak długo to potrwa.
Poza tym weź pod uwagę, że przy rozwiązaniu umowy z ich winy nie musisz oddawać
@4pietrowydrapaczchmur: Nie chcę się czepiać, ale mógłbyś wymienić pozostałe 6 zmysłów? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Doladowalem za 30 i aktywowalem pakiet za 25zl po czym dostalem informacje (nie notyfikacje tylko taki pop-up w telefonie) ze stan mojego konta to mniej niz 1zl. Stwierdzilem ze pewnie cos im sie #!$%@? i jak telefon dziala bez limitu to olewam.
Drugi raz to samo.
Trzeci raz juz doladowalem starter z a2mobile ktory mam do dzisiaj ( ͡°
Komentarz usunięty przez moderatora
Osobiście też kiedyś dostałem od T-Mobile fakturę na zero złotych z prośbą o wpłatę w wiadomości i wyglądało to tak, jak opisałem wyżej. U mnie nie było pomyłki, bo miałem nadpłatę z poprzedniego okresu i w miesiącu, za