Cała historia w skrócie:
Niecałe 2 miesiące temu przeniosłem numer prepaydowy do mojego konta firmowego, abonament miał wynosić 1 zł przez 4. pierwsze miesiące.
W międzyczasie miałem z nimi spór reklamacyjny o internet w roamingu, w którym przyznali mi rację i spory rabat. Po tym fakcie następna faktura wyniosła 14 zł z groszami, którą oczywiście zapłaciłem.
Następnie wystawiono mi błędnie 2 faktury, które nie uwzględniały moich rabatów, mało tego została wystawiona błędna faktura na przeniesiony numer, który miał mnie kosztować 1 zł miesięcznie. Jakieś dwa tygodnie temu rozmawiałem z ich konsultantem, który zapewnił mnie, że to błąd i zostanie on skorygowany na następnej fakturze - mam to olać i spokojnie czekać na kolejną fakturę, która to skoryguje.
Wczoraj numer został zablokowany, zadzwoniłem okazało się, że mam zapłacić błędną fakturę, a różnicę rozliczą potem. Ok, zapłaciłem – numer odblokowali, choć mojej winy w ich burdelu nie ma wcale.
Dzisiaj dostałem info, że jestem im winien 0,00 zł i numer znów zablokowali.
Dziękuję kurtyna!
p.s. drogie t-mobile, nie przedłużę już u was nigdy ŻADNEGO z numerów jakie mam na firmowym koncie, każda inna sieć chętnie weźmie klienta z 3 abonamentami.
Komentarze (106)
najlepsze
Z operatorem załatwiaj wszystko pisemnie w formie reklamacji, a gdy nie uznają Ci jej (albo tak
T-Mobile upada po przeniesieniu POTĘŻNYCH numerów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora