Żywiec zrezygnował z promocji w dyskontach. Zyski w górę
W pierwszym półroczu Grupa Żywiec sprzedała o 3,4 proc. piwa mniej niż rok wcześniej, ale jej zyski wzrosły. Firma ograniczyła promocje w Biedronce i Lidlu. Nie dawało to producentowi dużych korzyści - zauważa prezes Żywca.
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 20
- Odpowiedz
Komentarze (20)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Oddawało się butelki i dostawało pełnoprawny produkt, a nie żółć zwierzęcą rozpuszczoną w wodzie.
I ceny wcale nie były wyższe co dziś (kupcie dziś dobre p--o poniżej 2zł). Ale potem przyszedł kapitalizm do branży, koncerny międzynarodowe, masówka i zaczęło się sprzedawanie dla zysku i miejsca w tabelkach na giełdzie